MamatilJ&M

Anitas nye slanketråd - jeg skal klare mig selv nu...

113 indlæg i dette emne

Er hos mine forældre og som forventet kom der hvide boller, kager og snolder på bordet til kaffe. Så jeg var godt forberedt og havde 2 stykker wasa sport med og 2 klementiner. Rørte ikke alt det andet :glad Til gengæld gik jeg ombord i min nevøs udskåret pære så min søster var nødt til at skære en mere :D Er stolt :)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er hos mine forældre og som forventet kom der hvide boller, kager og snolder på bordet til kaffe. Så jeg var godt forberedt og havde 2 stykker wasa sport med og 2 klementiner. Rørte ikke alt det andet :glad Til gengæld gik jeg ombord i min nevøs udskåret pære så min søster var nødt til at skære en mere :D Er stolt :)

Rigtig sejt :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så blev det vejedag til taberdysten idag og har kun tabt 400 g :( Er ikke helt tilfreds. Men jeg kæmper videre :)

D. 25. skal jeg besøge en gammelskole veninde jeg ikke har set siden 8. klasse (tror jeg det er). Hun er uddannet slankekonsulent, tror jeg det er. Så mon ikke jeg kan få lidt hjælp der, selvom det sikkert ikke bliver det første vi kommer til at snakke om :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vigtigste er at vægten går nedad :)

Og sejt at du kunne sige nej til boller og kage :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vigtigste er at vægten går nedad :)

Og sejt at du kunne sige nej til boller og kage :respekt

Ja så længe den bare går nedad :)

Der var nu ikke særligt svært at sige nej til købte krydderboller og hindbærroulade. Det var meget værer med chokoladen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det vejedag til taberdysten idag og har kun tabt 400 g :( Er ikke helt tilfreds. Men jeg kæmper videre :)

D. 25. skal jeg besøge en gammelskole veninde jeg ikke har set siden 8. klasse (tror jeg det er). Hun er uddannet slankekonsulent, tror jeg det er. Så mon ikke jeg kan få lidt hjælp der, selvom det sikkert ikke bliver det første vi kommer til at snakke om :)

Jeg har tabt 300 gram, så det er da mindre ;) Men så er der mere at hente i næste uge- eller når du skal vejes hos lægen :) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det vejedag til taberdysten idag og har kun tabt 400 g :( Er ikke helt tilfreds. Men jeg kæmper videre :)

D. 25. skal jeg besøge en gammelskole veninde jeg ikke har set siden 8. klasse (tror jeg det er). Hun er uddannet slankekonsulent, tror jeg det er. Så mon ikke jeg kan få lidt hjælp der, selvom det sikkert ikke bliver det første vi kommer til at snakke om :)

Det kunne være fedt med nogle guldkorn ;) og hey du har ikke taget på! Din krop skal lige vende sig til den nye kost! Jeg havde lørdag taget 300 g. På fra startvægten - men i dag kun 3 dage senere sagde vægten 800 g fra startvægt så siden lørdag har jeg altså tabt 1,1 kg. Fornemmer det er væske i kroppen der spiller ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trods en uge med pizza og andet skidt, har jeg tabt 500 g denne uge. Ganske tilfreds. Jeg fik sidst på ugen ondt i halsen og fandt vingummierne frem. Dertil fulgte riesen, lakridskonfekt, chokolade, saltlinser mv. Har dog fået skiftet det ud med gajoler. Skal bare lige have noget til at få gang i savlet, når det kriller i halsen.

På mandag står den på vægtkontrol hos i lægehuset...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

500 gram er da rigtig flot når du har været syg - det er jo ikke nemt, når halsen sætter begrænsninger for hvad der kan indtages :kram2

Jeg synes det er flot :) Det bliver spændende, hvad vægten siger i lægehuset på mandag :goodluck Jeg skal selv afsted i morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skide godt Anita - nedad og nedad og nedad :13: :8: :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trods en uge med pizza og andet skidt, har jeg tabt 500 g denne uge. Ganske tilfreds. Jeg fik sidst på ugen ondt i halsen og fandt vingummierne frem. Dertil fulgte riesen, lakridskonfekt, chokolade, saltlinser mv. Har dog fået skiftet det ud med gajoler. Skal bare lige have noget til at få gang i savlet, når det kriller i halsen.

På mandag står den på vægtkontrol hos i lægehuset...

Flot :super

Jeg er ny herinde og er i gang med at læse jeres slanketråde op, men vil bare lige sige at jeg syntes at du er sej :respekt

Og når du har gjort det før, så kan du da også én gang til :)

Jeg går også til tjek hos min læges sygeplejerske og som du selv siger, så tager det ikke så lang tid - men bare det at der er én som holder øje med ens vægt og støtter én - DET er bare guld værd :)

Men jeg glæder mig til at følges med dig og at vi begge får smidt en masse kg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot :super

Jeg er ny herinde og er i gang med at læse jeres slanketråde op, men vil bare lige sige at jeg syntes at du er sej :respekt

Og når du har gjort det før, så kan du da også én gang til :)

Jeg går også til tjek hos min læges sygeplejerske og som du selv siger, så tager det ikke så lang tid - men bare det at der er én som holder øje med ens vægt og støtter én - DET er bare guld værd :)

Men jeg glæder mig til at følges med dig og at vi begge får smidt en masse kg ;)

Ja, lad os smide en masse kilo :glad

Det er virkelig guld værd at have en til at holde øje... Og min sygeplejerske går op i det med liv og sjæl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorgen skal jeg ned og vejes. Er tilfreds hvis jeg ikke vejer mere end sidst. Har ikke kunne styre mig selv i julen, så har en del at jeg skal af med fra der...

Men sagde nej til is igår. Mig som elsker is og specielt svigermors hjemmelavet :yay

Men når jeg nu skal derned, skal jeg have spurgt til hpv vaccinen... Tror jeg vil have den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt gået! Jeg lover at tage noget sundt lækkert med til os på næste mandag. Så skal vi ikke holde os i skindet men kan nyde det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt gået! Jeg lover at tage noget sundt lækkert med til os på næste mandag. Så skal vi ikke holde os i skindet men kan nyde det!

Skønt :) Glæder mig til I kommer. Det er længe siden jeg har set jer og alle de "små" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været ved lægen. Bedre end forventet. -400 g var det blevet til. Samlet tab 2,4 kg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været ved lægen. Bedre end forventet. -400 g var det blevet til. Samlet tab 2,4 kg

:respekt skide godt Anita!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik slet ikke skrevet i sidste uge, men det er da super flot :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for :glad Maja og Louise :) Får slet ikke kigget i min tråd efter smalltalk er kommet :oops Men det skal være slut!! Vil lade mig inspirere af barbamamas tråd og lave lidt dagbogsagtig... Hvad har været godt og hvad har været skidt idag.... Forventer ikke I kommenterer noget særligt på det, men et hep i ny og næ ville da være dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens vægt 83,5 kg

Sidste uge var noget lort! Var en tur i Bilka. Der var pingvinposer til 5 kr. Nåede at kværne den første nærmest inden jeg var fra p-pladsen... Hvad skal jeg købe det for, når jeg ikke engang nyder det. Lad nu vær Anita!! Ugen bød også på chips mv. Kan godt forstå der var + på vægten.

Pt skal jeg have gang i projekt væk med pepsi max i hverdagen. Drikker pepsi max som det var vand. Så nu skal vanen ændres. Det kan ikke være sundt at drikke 2-3 pepsi max om dagen. Jeg bliver bare så sulten af alt det light sodavand...

Så vil jeg ud at gå noget mere med barnevognen. Ryggen har det lidt bedre efter kst og fortsætter behandling. Så nu er der ingen undskyldning mere. Når sneen er væk, vil jeg have fundet løbeskoene frem....

Så vil jeg prøve at droppe kartoflerne pga pco'en. Elsker bare kartofler. Men det nytter jo ikke noget. Jeg skal jo passe på mig selv...

Op på hesten igen og vægten SKAL nedad!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sig til hvis du skal prøve min jogger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens vægt 83,1 kg. Jep det går da den rigtige vej :)

Dagen igår gik nogenlunde fornuftig. Havde kun en pepsi max tilbage på køl og nu skal der ikke flere i køleskabet!! Fik gået en tur med barnevognen og støvsuget. Det var min motion :D

Dagen idag bliver svær. Marius er blevet snottet og vi har derfor sover dårlig i nat. Så er det man til tider tager de hurtige og knap så gode løsninger mht kost... Prøver at holde mig i skindet...

Imorgen skal vi til svigermors fødselsdag. Bliver spændende hvilken mad hun servere. Men der er som regel altid salat eller grøntsager....

God weekend til jer derude :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg giver gerne en masse hep med på vejen - er sikker på du nok skal klare det :glad

Et forslag til hurtigt mad kunne være at gøre noget klar om aftenen såsom gulerødstave, frugt, en bøtte med lidt mandler eller lignende. Så har du et sundt alternativt til, når overskuddet til den sunde løsning ikke lige er der.

Mht vejning, så fik jeg engang at vide, at man skulle lade være med at veje sig hver dag, men kun en gang om ugen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg giver gerne en masse hep med på vejen - er sikker på du nok skal klare det :glad

Et forslag til hurtigt mad kunne være at gøre noget klar om aftenen såsom gulerødstave, frugt, en bøtte med lidt mandler eller lignende. Så har du et sundt alternativt til, når overskuddet til den sunde løsning ikke lige er der.

Mht vejning, så fik jeg engang at vide, at man skulle lade være med at veje sig hver dag, men kun en gang om ugen.

Tak :glad

Jeg ved godt jeg ikke må veje mig hver dag, men kunne ikke lige lade vær :D Og min app skælder mig ud hvis der går en uge mellem vejninger :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER