Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Hvor må det være dejligt når det går så stærkt :-)

Havde ellers troet det ville tage 6-12 mdr så det er lidt vildt at det er sket så hurtigt :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Havde ellers troet det ville tage 6-12 mdr så det er lidt vildt at det er sket så hurtigt :o

Det forstår jeg godt :-) 

Jeg håber på at det går lige så stærkt for os, er simpelthen så utålmodig 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt :-)

Jeg håber på at det går lige så stærkt for os, er simpelthen så utålmodig

Jeg krydser fingre for det :)

Hvor lang tid har i været igang/ hvornår går i igang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart negativ- i hvert fald ikke noget at se de første 2 min.

Jeg var oppe og tisse kl. 02.20, så det er kun lige knap 4 timer siden og jeg er kun 3+4 i dag, så det er jo ikke nødvendigvis tegn på det er slut, men derfor synes jeg stadig ikke det er særlig fedt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart negativ- i hvert fald ikke noget at se de første 2 min.

Jeg var oppe og tisse kl. 02.20, så det er kun lige knap 4 timer siden og jeg er kun 3+4 i dag, så det er jo ikke nødvendigvis tegn på det er slut, men derfor synes jeg stadig ikke det er særlig fedt :(

Årh æv! :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart negativ- i hvert fald ikke noget at se de første 2 min.

Jeg var oppe og tisse kl. 02.20, så det er kun lige knap 4 timer siden og jeg er kun 3+4 i dag, så det er jo ikke nødvendigvis tegn på det er slut, men derfor synes jeg stadig ikke det er særlig fedt :(

:kram2 :kram2

Håber ikke jeg træder i noget ved at spørge, men var der noget efter de 2 min. ? :unsure

Mit HcG denne gang har været meget anderledes end med M. Ved hende testede jeg positiv 3+2/3, denne gang 4+0, og svagt ift. 4+0 ved M.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2

Håber ikke jeg træder i noget ved at spørge, men var der noget efter de 2 min. ? :unsure

Mit HcG denne gang har været meget anderledes end med M. Ved hende testede jeg positiv 3+2/3, denne gang 4+0, og svagt ift. 4+0 ved M.

Jeg har ikke været ude og kigge på den siden ;)

Jeg testede først 4+0 med Anna og husker ikke den test som bragende positiv men stregen kom da indenfor 1 minut. Ved ikke om jeg kunne have lavet en streg 3+4 med Anna :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke været ude og kigge på den siden ;)

Jeg testede først 4+0 med Anna og husker ikke den test som bragende positiv men stregen kom da indenfor 1 minut. Ved ikke om jeg kunne have lavet en streg 3+4 med Anna :unsure

På den måde :kiss

Altså, jeg ved i hvert fald selv, at det er så nemt at sammenligne, og blive grebet af panikken når det ikke er ens resultatet alligevel :blush Jeg testede jo først 4+0 denne gang, og havde ikke testet før, så jeg ved heller ikke om der ville have været udslag, men jeg tvivler. Ved M. Blev testen knald positiv 4+0 idet samme øjeblik som urinen trak over testområdet ;) Det krævede "trækketid" denne gang :) Og udover testene, så kan jeg også se det i blodprøverne, der er godt nok stor forskel på HcG, men begge har jo været "sunde nok" :) Men det kræver noget hjernegymnastik at indse det ;)

Jeg hepper på jer stadig- også er det jo ikke ovre før den røde dame synger :kiss

:bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke været ude og kigge på den siden ;)

Jeg testede først 4+0 med Anna og husker ikke den test som bragende positiv men stregen kom da indenfor 1 minut. Ved ikke om jeg kunne have lavet en streg 3+4 med Anna :unsure

Jeg synes ikke, at du har haft de bedste odds for at teste positiv (nattisseri + tidlig test) :kram2 Håber den ekstra streg kommer i løbet af et par dage :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I søde. Tak! :kiss

Jeg er faktisk også ved overraskende godt mod. Jeg tror jeg skal se noget rødt/brunt for at miste troen på at der er noget :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I søde. Tak! :kiss

Jeg er faktisk også ved overraskende godt mod. Jeg tror jeg skal se noget rødt/brunt for at miste troen på at der er noget :unsure

Ny imorgen uden nattisseri (krydser vi for) og så er den der :goodluck

Er det ikke indenfor 3 minutter stregen skal komme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ny imorgen uden nattisseri (krydser vi for) og så er den der :goodluck

Er det ikke indenfor 3 minutter stregen skal komme?

Jeg er bange for jeg ikke kan klare en nat uden nattisseri - jeg har tisse hver nat i en uge, nu :unsure

Jeg ved ikke om jeg tester i morgen - hvis det kun bliver på 4 timers tis (:D) igen, kan det godt være jeg venter. Jeg testede også positiv med Anna d. 18 :rolleyes

Jeg ved ikke hvornår teststregen skal komme, men 2-3 min er vist rimelig standard.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Susanne kan du have blærebetændelse med det nattisseri :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bange for jeg ikke kan klare en nat uden nattisseri - jeg har tisse hver nat i en uge, nu :unsure

Jeg ved ikke om jeg tester i morgen - hvis det kun bliver på 4 timers tis (:D) igen, kan det godt være jeg venter. Jeg testede også positiv med Anna d. 18 :rolleyes

Jeg ved ikke hvornår teststregen skal komme, men 2-3 min er vist rimelig standard.

Det lyder jo godt med nattisseri, men belastende :rolleyes På billige-teste skulle de læses indenfor 5 min. - altså at testen først var negativ efter 5 min..

18. Er god karma :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været ved lægen igen. I fredags lå hcg på 41, og så længe den er over 5, så er der graviditet. Men jeg tror ikke på det før den i dag viser at det er steget.

Der har ikke været mere (antydning) til mens, men håbet er stadig meget spinkelt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart negativ- i hvert fald ikke noget at se de første 2 min.

Jeg var oppe og tisse kl. 02.20, så det er kun lige knap 4 timer siden og jeg er kun 3+4 i dag, så det er jo ikke nødvendigvis tegn på det er slut, men derfor synes jeg stadig ikke det er særlig fedt :(

:kram jeg tror på at der er noget men at testen bare ikke kan fange det endnu. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været ved lægen igen. I fredags lå hcg på 41, og så længe den er over 5, så er der graviditet. Men jeg tror ikke på det før den i dag viser at det er steget.

Der har ikke været mere (antydning) til mens, men håbet er stadig meget spinkelt.

Jeg krydser fingre! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været ved lægen igen. I fredags lå hcg på 41, og så længe den er over 5, så er der graviditet. Men jeg tror ikke på det før den i dag viser at det er steget.

Der har ikke været mere (antydning) til mens, men håbet er stadig meget spinkelt.

Jeg håber og krydser fingre for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart negativ- i hvert fald ikke noget at se de første 2 min.

Jeg var oppe og tisse kl. 02.20, så det er kun lige knap 4 timer siden og jeg er kun 3+4 i dag, så det er jo ikke nødvendigvis tegn på det er slut, men derfor synes jeg stadig ikke det er særlig fedt :(

Øv altså :(

:kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været ved lægen igen. I fredags lå hcg på 41, og så længe den er over 5, så er der graviditet. Men jeg tror ikke på det før den i dag viser at det er steget.

Der har ikke været mere (antydning) til mens, men håbet er stadig meget spinkelt.

Jeg håber alligevel!

:kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for håb piger!

Jeg håber også at der er godt svar i eftermiddag, men jeg tør ikke tro på det.

Lige nu er jeg ret afklaret med det ikke blev denne gang og vil hellere bare havde det overstået (= mens) og så komme i gang med næste cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man få en æl test til at give positivt udslag hvis man er gravid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man få en æl test til at give positivt udslag hvis man er gravid?

Jeg kunne da jeg var gravid med nr 2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne da jeg var gravid med nr 2 :)

Spændende....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende....

Uhhh, skal vi sende en masse :bd :bd ? :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER