Kanske

...

9 indlæg i dette emne

Juhuuuuu :-) hvor lyder det hele bare fantastisk. Din glæde smitter :-)

Super god idé med invitationen - lad høre hvordan det går :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er vi hjemvendt igen. Mættet både på krop og sjæl.

Reaktionerne var ligeså brogede og blandede som jeg forventede. Vi holdt jul hos mine svigerforældre og da de fandt kortet sprang min svigerfar op og krammede mig og ønskede tillykke. Min svigermor skulle lige fordøje og forsvandt ud i køkkenet for at "fodre katten" :rolleyes pludselig udbrød hun derude fra 'jamen, bruger I da slet ikke beskyttelse?' :lolhit Men vi satte os ned og fortalte dem om den rutchebane tur af blandede følelser vi selv har været på, og så accepterede hun det, og jeg tror endda hun glæder sig. Hun var ihvertfald meget skræmt over at vi havde overvejet abort lige efter vi havde fundet ud af det.

Min svigerinde som holdt jul hos sin svigermor, ringede for at takke sine forældre for julegaverne men ville slet ikke snakke med min mand (hendes bror) Der blev ikke engang videre-sendt en lykønskning :(

Mine forældre som havde holdt jul med min mormor, farmor og min bror, hans kone og deres datter, sendte en sms hvor der stod stort tillykke og tak for verdens bedste julegave :wub Det er godt at min egen familie reagerer som jeg håber ;)

Tillykke med at nyheden er delt og rigtig glædelig jul

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bliver jeg måske for nysgerrig, men altså... Det er da ikke unaturligt at få tre børn. Jeg kunne måske, måske forstå hvis det var nummer fem eller otte. Jeg forstår bare ikke helt din svigermorsreaktion. Det er dog meget beroligende med din svigerfars reaktion :-) så skal han nok få hende med på vognen :-) Og ja, dejligt at din familie er bag dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On ‎25‎-‎12‎-‎2012 at 8:25 PM, MissM said:

Nu bliver jeg måske for nysgerrig, men altså... Det er da ikke unaturligt at få tre børn. Jeg kunne måske, måske forstå hvis det var nummer fem eller otte. Jeg forstår bare ikke helt din svigermorsreaktion. Det er dog meget beroligende med din svigerfars reaktion :-) så skal han nok få hende med på vognen :-) Og ja, dejligt at din familie er bag dig.

..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle mennesker, kan bare ikke være glad på andres vegne.

Mine svigerforældre har ikke lykke ønsket mig overhovedet ved vores de 3. Ved den første spurgte de min mand om han var sikker både med barn og bryllup.

Men op i røven med folk og deres meninger, det er ikke dem du skal leve med til hver dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stine det lyder helt sikkert til du har fat i den lange ende. Jeg kan ikke helt lade være med at smile lidt skævt af jeg skriver dette på en iPad ;-)

Du har jo HELT ret så længe jeres børn får kys, kram og kærlighed, har de det de har allermest brug for. Måske føler svigerinden at du gør det rigtige, men det er noget hun ikke er i stand til selv at gøre. Så er det jo meget lettere at lange ud efter andre.

Jeg er selv fra en familie hvor min mor var udbryder fra det der med at børn skal ses og ikke høres. Det har givet mig mange slag over nakken, men det der har gjort det til at klare for mig og i sidste ende har gjort mig stærkere, er min mors kærlighed, som jeg altid har været sikker på. Så længe dine børn ved at du elsker dem selvom de (oh ve oh skræk) skulle komme til at slappe af mens de spiser en franskbrødsmad, så skal de nok klare skærene.

Og husk så at herinde er der altid plads til at kalde alle for køer ;-) håber du snart får et par dage uden svigermonstrene ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER