Guest M's mor

Føler mig som en dårlig mor

11 indlæg i dette emne

Jeg ringede i går til lægen da madison har været snottet en uge og hun hoster samtidig. Jeg blev bekymret fordi hosten tog til og den lød spm min nieces som har asmatisk bronkitis. Vi fik en akut tid i dag. Hende vi plejer at bruge havde ferie så vi skulle ind til en mand.

Jeg forklarede ham hvad det var galt og han satte straks spørgsmål tegn ved det. Som om det var forkert jeg kom.

Jeg nævnte det med hosten hvortil han siger om jeg håbede hun havde asmatisk bronkitis. Det e der da ikke nogen der håber for deres barn. Sagde nej men at vi bare var obs på hende da hendes far har astma og hun har eksem og de ti ting kan øge risikoen for det.

Ja han kunne se at jeg havde ringet til min læge for tre uger siden fordi hun hev efter vejret. Ja og vi blev enige om at se tiden an da det enten var fordi hun ikke kunne tåle brændeovn eller fordi hun var blevet opmærksom på hun kunne styre sin vejrtrækning. Hvad for noget sagde han så bare.

Han lyttede på hende og han kunne høre lidt i den ene side som skyldes forkølelse. Og så kiggede han i hendes øre. Og ved det ene siger han surt at han ikke kan se noget pga ørevoks. Ja havde glemt at rense dem. Men er faktisk ret svært ar få dem rene. Og ved der ander kunne han så se lidt rødmen hvilket også var pga forkølelse.

Jeg fik noget så hun kunne sove om natten. Og så gik jeg derfra med følelsen af at være en dårlig mor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kors en klaphat! Nogle læger skulle holde sig til obduktioner :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en skodlæge :klap

Jeg kan slet ikke se, hvordan noget af det her skulle gøre dig til en dårlig mor. Jeg synes da, at det er gode mor-skills at tage sit barn med til lægen ved mistanke om sygdom. At Madison så ikke havde AB, det er jo bare dejligt, men med eksem og astma i familien, så kan jeg da absolut godt forstå at du gerne ville have hende undersøgt!

Glem den dumme læge. Du er en god mor :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj en idiot... hvordan kan han tillade sig at komme med sådan nogle hentydninger. Helt ærligt ville jeg nok skrive en mail til min egen læge hvis jeg var udsat for det - nærmest bare copy - paste det du har skrevet her. Det er vigtigt med tillid til sin læge - jeg har selv en virkelig dårlig akut-tids læge, men det her er alligevel ledt. Syntes det er helt ok at klage over den behandling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en skodlæge :klap

Jeg kan slet ikke se, hvordan noget af det her skulle gøre dig til en dårlig mor. Jeg synes da, at det er gode mor-skills at tage sit barn med til lægen ved mistanke om sygdom. At Madison så ikke havde AB, det er jo bare dejligt, men med eksem og astma i familien, så kan jeg da absolut godt forstå at du gerne ville have hende undersøgt!

Glem den dumme læge. Du er en god mor :kram2

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde. Det hjalp på mit humør. For gik godt nok derfra med en træls følelse.

Bagefter kan jeg godt tænke at han ikke er mor så han ved ikke hvordan det er.

Og jeg vil hellere tage til læge en gang for meget end for lidt når det kommer til madison.

Men min læge får bestemt en klage for er ikke tilfreds med den behandling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Skoedlaege! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da en måde at blive behandlet på. Tænk, at han bare ikke fattede, at du var bekymret for din datter. Altså...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved det lægehus vi har, er der en bestemt læge jeg under ingen omstædnigheder vil ind til, han snakker både ned til en og er direkte ubehøvlet, hvilket han også var under min graviditet hvor han bla. IKKE som læge mente man kunne have bækkenløsning tidligt for i bøgerne står der jo i uge 28. Plus han gjorde nar af mig som person. Behøver jeg sige der kom en skriftelig klage og jeg siden har NÆGTET at komme ind til ham

Mange vil ikke have ham pga. hans måde at behandle folk på, og han får under ingen omstændigheder lov til at se min søn heller.

Så er der ingen af de 2 andre læger der er ledige, så finder jeg et andet lægehus eller ringer til vagtlægen.

Denne her læge kan lige VOVE at ligge hænderne på min søn :angry

Når det så er sagt, så synes jeg det er en skod læge, ham du kom ind til med jeres datter.

Var det mig havde jeg nok sagt noget og fundet en anden læge.

Nu har jeg en lillebror med astma, en moster der døde under et slem astma-anfald, fordi hun var alene og faldt om fordi hun ikke kunne få luft- og en mor der nu også døjer lidt- og det er IKKE til at spøge med hvis det ikke bliver taget alvorligt også.

Jeg glemmer aldrig da jeg som 16 årige pige så min lillebror blive helt blå under et slemt astma-anfald der var han 2- fordi han ikke kunne få vejret.

Det er fælt at se på, og når man så har børn og kan mistænke de kan have astma, og gerne vil have det afklaret så dur det sku ikke der sidder sådan en læge og kigger på en som om man er hypokonder på sit barns vegne fordi man er naturligt bekymret.

Så nej du er bestemt INGEN dårlig mor, må du endelig ikke tro. Får jeg den mindste mistanke om at T har astma, nu da det ligger til familien, så tager jeg også promte til lægen og møder jeg "modstand" så finder jeg en anden læge der vil lytte og tage mig alvorligt som mor og i min bekymring.

Nej man skal ikke pakke sin børn unødigt ind i vat og bobbeltplast, men astma er ikke sjovt og det kan koste liv, som det desværre gjorde med min moster.

Så stå du bare fast og få din datter undersøgt ved en anden læge evt. for har hun astma eller andet skal det jo under behandling.

God jul til jer :jul5:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min egen læge vil modtage en klage over den anden læge næste gang jeg skal op til hende. For synes bare ikke det er i orden. Og de skal bare aldrig sende mig ind til ham igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min egen læge vil modtage en klage over den anden læge næste gang jeg skal op til hende. For synes bare ikke det er i orden. Og de skal bare aldrig sende mig ind til ham igen.

:super :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER