Myliona

Julestjerner (Julekalenderen)

27 indlæg i dette emne

Andre der følger med??

Jeg synes den var SKOD ringe, de første afsnit..

Men nu har den virkelig fanget mig - og er helt vild med den!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kunne ikke sige det bedre selv - er helt hooked og for første gang i flere år har jeg taget patent på fjernsynet kl 19.30 og så må manden lave what ever så længe ;) Han plejer at bestemme over fjernbetjeningen, men ikke kl. 19.30 :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes den er mega god.

Jeg følger altid med i BÅDE tv2s og dr1s julekalender, men i år er det faktisk OGSÅ af interesse og ikke bare fordi jeg skal.

Prøver at lokke J med til at se den, fordi jeg synes det er super hyggeligt at sidde sammen. Han synes også den er fin, han gider slet ikke den anden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg følger også med I begge - Men Julestjerner sagde mig bare INTET.. Synes den var ANGT fra en julekalender..

Nu synes jeg den er SÅ god... Det eneste der manglede, var Nisser.. OG NU ER DE DER :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så 10 min af første afsnit, og jeg synes virkelig den var skod - jeg blev nød til at slukke, og det sker altså ikke særlig tit herhjemme. Jeg ser dog jul i valhal.

Men måske den er blevet bedre? Jeg stod bare total af, og synes de var dårlige skuespillere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så 10 min af første afsnit, og jeg synes virkelig den var skod - jeg blev nød til at slukke, og det sker altså ikke særlig tit herhjemme. Jeg ser dog jul i valhal.

Men måske den er blevet bedre? Jeg stod bare total af, og synes de var dårlige skuespillere.

Jeg havde det helt på samme måde.. Men den er SÅ god.. Men det tog lige et par afsnit ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det helt på samme måde.. Men den er SÅ god.. Men det tog lige et par afsnit ;)

Hihi så meget tålmodighed havde jeg desværre ikke :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så nok de første fem seks afsnit, og jeg synes den var SÅ ringe! Vores børn på 8 og 11 blev heller ikke fanget... og nu følger vi ikke med i den. Synes osse det var dårligt skuespil og den virkede bare skod og fangede mig bare slet ikke. Men har hørt rigtig mange sige at nu er den bare vildt go, så ærger det mig at vi ikke hang i lidt længere :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så nok de første fem seks afsnit, og jeg synes den var SÅ ringe! Vores børn på 8 og 11 blev heller ikke fanget... og nu følger vi ikke med i den. Synes osse det var dårligt skuespil og den virkede bare skod og fangede mig bare slet ikke. Men har hørt rigtig mange sige at nu er den bare vildt go, så ærger det mig at vi ikke hang i lidt længere :rolleyes

Jeg synes jul i valhal er ringere, sådan skuespilsmæssigt.. Den synes jeg er enormt ringe spillet (af børnene), til gengæld synes jeg opbygningen og historien er god i den..

Julestjerner synes jeg også var ringe spillet i starten, men det er som om den ja; Blev bedre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, den er super - og det har jeg faktisk gjort fra starten. Valhalla er jeg ikke såeh pjattet med, selvom jeg er vild med nordisk mytologi, men jeg elsker Wikke og Rasmussens talent for at skabe skønne, skæve karakterer :yay Jeg ser i øvrigt "julestjerner" på nettet - ELSKER at jeg kan se den, når det passer mig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, den er super - og det har jeg faktisk gjort fra starten. Valhalla er jeg ikke såeh pjattet med, selvom jeg er vild med nordisk mytologi, men jeg elsker Wikke og Rasmussens talent for at skabe skønne, skæve karakterer :yay Jeg ser i øvrigt "julestjerner" på nettet - ELSKER at jeg kan se den, når det passer mig :loveshower

Ja, vi ser den også på nettet, så kan vi også holde pause hvis Camille bliver umulig :) det samme med jul i valhal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så første afsnit og så gad jeg ikke mere. Det lyder som om jeg skulle have holdt ud lidt længere…

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er helt vilde med den herhjemme :) det er helt fast at vi bare skal se den :D

Jul i Valhal er bare ikke mig. Synes at skuespillerne spiller alt for ringe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jul i Valhal er bare ikke mig. Synes at skuespillerne spiller alt for ringe

Helt enig, havde faktisk sat mig op til at skulle se den, men nu gider jeg ikke engang bruge tid på den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser den også herhjemme. Jeg syntes at den er rigtig god. Jul i Valhal bliver ikke set. Syntes at det bliver for sent for Axel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså nu har jeg tvunget mig selv til at se alle afsnit igennem, og er nået til afsnit nr. 18, og jeg må desværre indrømme, at den efter min mening stadig er skod ringe.

Er virkelig ved at få spat af Bjarne, søstrene Mormor og Vera. Specielt Vera. De er simpelthen så irriterende.

Så hellere Jul i Valhal. :jul12:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså nu har jeg tvunget mig selv til at se alle afsnit igennem, og er nået til afsnit nr. 18, og jeg må desværre indrømme, at den efter min mening stadig er skod ringe.

Er virkelig ved at få spat af Bjarne, søstrene Mormor og Vera. Specielt Vera. De er simpelthen så irriterende.

Så hellere Jul i Valhal. :jul12:

Ej, vi ELSKER Vera :P

Men er faktisk lidt skuffet over at nisserne er rumvæsner :o

MEN.. Så er Bob da "nissebarn", ikke? Hans mor, har været en af dem der gør godt, og blev sendt hjem for 7 år siden.. Det passer med tiden - Han er 13 år, så det passer med at hun kom, blev gravid fødte og var der i nogle år også blev sendt hjem :)

Så tror hun er med og kommer 7 år igen nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, vi ELSKER Vera :P

Men er faktisk lidt skuffet over at nisserne er rumvæsner :o

MEN.. Så er Bob da "nissebarn", ikke? Hans mor, har været en af dem der gør godt, og blev sendt hjem for 7 år siden.. Det passer med tiden - Han er 13 år, så det passer med at hun kom, blev gravid fødte og var der i nogle år også blev sendt hjem :)

Så tror hun er med og kommer 7 år igen nu :)

Præcis den tanke har jeg også siddet med. Tror det hænger sådan sammen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis den tanke har jeg også siddet med. Tror det hænger sådan sammen. :)

Jep, lur mig om ikke hans mor vender tilbage med afløserholdet? Og ja, Vera er fantastisk. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, vi ELSKER Vera :P

Men er faktisk lidt skuffet over at nisserne er rumvæsner :o

MEN.. Så er Bob da "nissebarn", ikke? Hans mor, har været en af dem der gør godt, og blev sendt hjem for 7 år siden.. Det passer med tiden - Han er 13 år, så det passer med at hun kom, blev gravid fødte og var der i nogle år også blev sendt hjem :)

Så tror hun er med og kommer 7 år igen nu :)

Ej den tanke havde jeg ikke, eller jeg havde tænkt hun kommer tilbage med afløser holdet, men jeg tror hun bare var på det forkerte sted og blev taget med ved en fejl.... Uh.... nissebarn, spændende!

Herhjemme er vi vilde med søstrene mormor, selv Anders der surmulende sidder med sin tablet når det kommer har indrømmet at han syntes søstrene er sjove, de ved bare ALT og forklaringen er: "imorges lå katten på VENSTRE side..." :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre end mig der er skuffet over at vi ikke fik forklaringen på Bobs mors forsvinden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har det ikke godt med den, og det er mest fordi jeg synes Shirley og Rasmus Bjerg spiller ringe i den. Det samme synes jeg om Chapper - sorry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også lidt skuffet over slutningen må jeg indrømme...

Flere ting..

For det første, tænker jeg "hold da op hvor urealistisk" ved ALT omkring den "nyfødte" baby ;)

Så synes jeg det er lidt ØV, at vi ikke får noget atvide om hvordan hun er forsvundet.. Hvad har hun lavet? Siddet og kigget i 7 år? gjort godt? Hvad??

Jeg synes gså det var meget LIDT der skulle til, før Vera skiftede mening.. Jeg tænker lidt, at når hun normalt så en grusgrav blev hun glad, og hun ville forvandle byen til det - det kan jo ikke komme som en overraskelse at den så forsvinder!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også lidt skuffet over slutningen må jeg indrømme...

Flere ting..

For det første, tænker jeg "hold da op hvor urealistisk" ved ALT omkring den "nyfødte" baby ;)

Så synes jeg det er lidt ØV, at vi ikke får noget atvide om hvordan hun er forsvundet.. Hvad har hun lavet? Siddet og kigget i 7 år? gjort godt? Hvad??

Jeg synes gså det var meget LIDT der skulle til, før Vera skiftede mening.. Jeg tænker lidt, at når hun normalt så en grusgrav blev hun glad, og hun ville forvandle byen til det - det kan jo ikke komme som en overraskelse at den så forsvinder!!

:ditto til det hele den startede skidt og sluttede skidt.

En anden ting, hvis ens mand forsvandt i 7 år og kom tilbage fra en anden planet, ville man så bare opføre sig som om intet var hændt? Jeg tror nok lige jeg ville reagere lidt mere voldsomt end bare lige at lave en musical og sætte ham til at sælge biletter :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg var også lidt skuffet over slutningen, men nu ser vi voksne nok også lidt mere analyserende på julekalenderen end børnene gør ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER