Pseudo mamma

av av av

7 indlæg i dette emne

Hej piger :)

- oplever i at få ondt i maven når i "anstenger" jer???

Jeg har været vandt til at cykle 5km til og fra arbejde, og det er som sådan helt fint, problemet er en rimelig lang og "stejl" bakke.. jeg har sammen trækninger i maven hvis jeg køre op ad bakken.

Det er jo ikke fordi det gør ondt ondt, men det er ubehageligt..

Kender i det, hørt om det??? Skal til nakkefoldsscanning den 28og tænker at keg da lige tager en sludder der, om hvad det er og om jeg skal tage højde for det..

weeeee 8 dage til scanning og kan overhovedet ikke vente

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyt til din krop! Det er sådan den fortæller dig at det nok liiiige er lidt mere anstrengelse end den synes er sjovt. Træk op ad bakken - stoltheden skal nok klare det ;-)

Mit bud er at det er en form for ligamentsmerter fordi alting strækker sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er enig i ovenstående....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som MissM skriver, tror jeg osse, at det er ligamenterne, der giver sig - og ellers din krop, der fortæller dig, at den altså ikke gider at lege bjergbestigende cykelrytter mere! :8: Baby vil sikkert gerne ha', at I står af og trækker op af bakken, lyder det til, for det skal jo ikke gøre ondt-ondt på dig. :)

Jeg synes selv, det er supersvært at finde ud af, hvornår "nok er nok" ifht. motion, men jeg prøver, så godt jeg kan, at finde en middelvej. Mit pejlemærke er, at det netop IKKE skal gøre (forkert) ondt-ondt i mave/lænd/underlivsregionen, og så passer jeg på med at have min puls meget højt oppe alt for længe af gangen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg trækker og har gjort det i nogle uger, men skulle jo lige prøve igen ik ;)

Og lytter meget til min krop, det undrede mig bare at den skal gøre så meget opmærksom på sig selv "allerede" ;) - nå men ingen problemer og jeg har det strålende, skam også med at trække, er ikke lige frem typen der presser mig selv til at pruste og svede ;)

Men tak, - åhhhh jeg nyder dette forum, synes det er så dejligt at stemningen er så god, positiv og behjælpsom :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heeeelt enig Christina :-) Lad os holde den positive stemning - også når hormonerne gør os til nogle værre momzillas :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heeeelt enig Christina :-) Lad os holde den positive stemning - også når hormonerne gør os til nogle værre momzillas :-)

Det er bare så fantastisk at der ikke bliver peget finger, hakket ned osv.. Vi er her for at hjælpe hinanden og være glade på hinanden vegne.. Nyder hver dag at læse jeres forskellige indlæg.. - for selv om nogle har været kede, glade, forvirret osv osv så bliver alle mødt med omsorg og forståelse..

Det er ikke mange sociale forums der kan holde så positiv stemning blandt mennesker som ikke kender hinanden .. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER