MissM

Nu med vandrejournal :-)

16 indlæg i dette emne

Egentlig en meget dejlig fornemmelse :-) Lægen "bombede" mig godt nok 4 dage tilbage, men jeg holder mig nu til at sige at jeg er 8+6 i dag :-)

Og lille yay for at vægttabet siden sidste graviditet betyder ingen glukosebelastningstest til mig denne gang :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

TILLYKKE :) Hvor er det fantastisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tark de damer ;-) Årh det er så dejligt med nogen der også kan glæde sig over de små fjollede ting sammen med en (selvom kæresten nu også glæder sig ret meget og det hele) :-)

Så skal jeg bare lige vente 5 uger på nf scanning i guuuuder det er lang tid :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan læge sætte dig tilbage?

Og tillykke med vandrejournalen, det en dejlig fornemmelse ikk? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det ved jeg heller ikke :-) vi har de samme datoer som udgangspunkt :-) jeg holder mig bare til min egen,så er jeg nemlig 9+0 i dag = ikke længere et embryo i maven, nu er det et foster :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra for VJ'en MissM - og så tillader jeg mig lige at være lidt undrende over, at du skal vente 5 uger (!!!) på NF, hvis du allerede nu er 9+0?? :huh

Så vidt jeg har forstået, skal den da vist laves inden 13+6, ikk'?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det ved jeg heller ikke :-) vi har de samme datoer som udgangspunkt :-) jeg holder mig bare til min egen,så er jeg nemlig 9+0 i dag = ikke længere et embryo i maven, nu er det et foster :-)

Yay tillykke med det nu er et foster :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm du siger noget Egernmammi :-/ Min læge mente jo kun jeg var 8+2, men det ændrer jo ikke meget ved noget. Tror hellere lige jeg må være opmærksom. Tak for det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var i hvert fald så lidt MissM - vi skulle jo nødigt ha', at du kom for sent afsted jo! Hellere lidt for tidligt end for sent, kan man sige - for så kan man jo altid få en ny tid, hvis det er. :) Jeg krydser for, at du er en af dem, der kommer til først i "NF-perioden" - ellers må du kontakte dem og be' om en ny. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med min sene termin skal jeg nok desværre ikke regne med det :-/ men tak

Kunne godt finde på at presse dem lidt, for jeg vil virkelig gerne snart se noget. Jeg blev jo lidt hovsa gravid, så tog stadig noget medicin de første uger og tanken om det kan have haft nogen betydning, vil ikke helt flytte sig. Faktisk tror jeg ikke heeeelt jeg falder til ro og nyder det her før jeg har set en blinkende baby...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med min sene termin skal jeg nok desværre ikke regne med det :-/ men tak

Kunne godt finde på at presse dem lidt, for jeg vil virkelig gerne snart se noget. Jeg blev jo lidt hovsa gravid, så tog stadig noget medicin de første uger og tanken om det kan have haft nogen betydning, vil ikke helt flytte sig. Faktisk tror jeg ikke heeeelt jeg falder til ro og nyder det her før jeg har set en blinkende baby...

Hvis du er itvivl om noget med den tid, så skal du ringe.. - jeg var lidt tilbageholden med det, men da jeg tog mig sammen, var det bare så rart.. De var så søde og forstående.. Ring ring ring ring... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tak tak :-) så skal jeg bare lige finde ud af hvem jeg ringer til :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tak tak :-) så skal jeg bare lige finde ud af hvem jeg ringer til :-)

- Svangerskabs ambulatoriet på det sygehus du skal føde på :)

Glædelig jul

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan læge sætte dig tilbage?

Og tillykke med vandrejournalen, det en dejlig fornemmelse ikk? :)

Lægen fastsætter en dato udfra et skema, men det kommer jo meget an på om en cyklus er regel- eller uregelmæssig. Da jeg fik lavet vandrejournal mente min læge at jeg var 6+3 jeg mente selv at jeg var 6+6. Da jeg så var til TS var jeg ifølge min egen udregning 8+1 og det fik jeg næsten ret i. Hende der scannede mig mente jeg var i 8+0 eller 8+1 på det tidpunkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Svangerskabs ambulatoriet på det sygehus du skal føde på :)

Glædelig jul

Tak for hjælpen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER