Nitzen1987

At være i stue med mandens ekskone

37 indlæg i dette emne

Jeg har ikke lige læst alle svar igennem, men vil svare på dit spørgsmål.

Jeg står ikke selv i samme situation som dig, men hvis jeg gjorde ville jeg tænke præcis som dig.... det er jeg helt sikker på. Jeg ville ikke have min jul ødelagt ved at føle at jeg var tvunget til at skulle være sammen med en der gjorde det akavat for mig. Jeg synes slet ikke hun kan være bekendt at spørge om hun må være med, men det kan godt være jeg er strid når jeg siger det, men jeg synes hun burde respektere at i har jeres egen familie nu. Hun vil altidvære børnenes mor, ja, men at skulle lege hygge jul med jer og være "en del" af jeres jul og familie er for underligt for mig.... der var jo en grund til hende og din mand ikke er sammen mere. Jeg tænker hun istedet burde overveje om hun kunne redde noget i hendes egen familie?? Men det er en anden snak.

Håber du får en god jul uanset hvordan det ender

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes helt ærligt, at det vil være helt skævt + superrespektløst af din mands eks + ikke særlig hensynsfuldt af din mand. MEN det er kun én dag, så jeg er sikker på, at du kan klare det, og det ville være så sejt af dig at være den overskudsagtige og rummelige. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke nogen "forkert" eller "rigtig" måde at føle på i en sådan situation. Du føler det du føler og det er forskelligt fra person til person. Hvis DU har det dårligt med at holde jule-tamtam med din kærestes eks, så er det helt ok og bør respekteres. Ligesom det ville være helt ok, hvis du kom fint ud af det med eks'en. Så det eneste du kan gøre er at mærke efter i digselv hvad du føler og så handle derud fra.

Jeg har selv en af min kæreste's ekser i vores vennekreds, men som jeg intet problem har med. Hun er rigtig sød og vi snakker fint sammen til diverse arrangementer. Men de har så heller ikke børn sammen og der er absolut INTET romantisk imellem dem mere (hun er gift med en anden osv), så jeg føler mig på ingen måde truet af hende. Hvis han havde haft børn med hende tror jeg mine følelser ville være anderledes, da de ville have noget sammen for altid, som jeg intet kunne gøre ved. Så jeg forstår dig udemærket, hvis du vil frabede dig hendes selskab i disse juledage.

Håber du finder den rigtige løsning for dig og din familie :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår din situation og har selv siddet i sådanne lignene situation.

Jeg gjorde det også klart for min mand at jeg ville ha hende i mit liv så lidt som muligt, men jeg måtte også acceptere at de har to børn sammen.

Ok, vi ser hende så til fælles fødselsdage og enkelte højtider.

Jeg kan så egentlig godt lide hende men det er selvfølgelig akavet når vi ses fordi jeg føler at jeg har "taget" hendes liv.

Lige med julen ville jeg nok stille mig på hælene med det samme. Heg mener at julen er for familie og er meget "helligt" hvis man kan sige det sådan. Jeg ville sige at det jo er hendes bøf hvis hun har ravet sig uklar med hendes familie.

Men nogen gange må man også bare være lidt ekstra rummelig og sige det er jo kun en dag, og så går det nok med det. Hvis man kan.

Men din mand kan ikke tillade sig at acceptere det før han har forhørt sig og fået ok fra dig. I skal være enige om at det er ok :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad endte det med Anita? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber I have en god jul, var det så med x`en eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu er det jo først d. 29. de skal til den frokost, hvor eks´en har inviteret sig selv med. Men Anita er du blevet klogere på, om hun skal med eller ej??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke blevet bragt på banen siden, så regner ikke med at hun kommer med :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

nu er jeres frokost overstået, og jeg håber ikke hun dukkede uventet op. Havde hun gjort det, så¨går jeg ud fra, at vi havde hørt om det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hun dukkede ikke op :) Hendes kæreste havde fået ferie fra fængslet + mine svigerforældre havde haft hende over i en af juledagene...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da heldigt :)

Fra fængslet :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER