Oprettet December 16, 2012 Hej piger! Vi kredser om de samme navne Leah Ingrid Ellinor (Sophia) Hvilket mellemnavn ville I sætte til disse navne? og hvilket et foretrækker I? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2012 Ingrid Olivia? Leah Olivia? Det er gamle navne i har fundet, og Olivia er også et ældre navn.. Ej hvor er Ellinor et flot navn, hvis vi fik en pige, ville navnet Sophia Ellinor da være et hit her ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2012 Ellinor er FANTASTISK.. Det skal I altså bruge :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2012 Jamen jeg ELSKER også Ellinor men jeg syntes at folk udtaler det Ellinåååår.. ?! Jeg syntes jo Ellinor Sophine men det kan Axel ikke lide.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2012 Jeg synes at Leah er et skønt navn, det er også på min liste :) Leah Sophia, synes jeg klinger godt :) Ellers er jeg også ret begejstret for navnet Ella :) Diana Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2012 Min mand kan desværre ikke lide Ella og Ellen hed min mormor, og vi må ikke opkalde syntes han Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2012 Synes det lyder rigtig flot hvis rose udtales på engelsk? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2012 Enig men jeg er sikker på at Axel vil sige nej, han er helt anti anglosaksisk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2012 Jeg kan godt lide bogstav-rim, så jeg ville sige Lea Ellinor. Hvorfor egentlig med H til sidst i Leah? Er vi ude i et internationalt signal? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2012 Jeg syntes Lea bliver sådan lidt kort og afstumpet, h'et bløder det lidt op? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2012 Jeg synes Ingrid er et flot gammelt navn, og det spiller rigtig godt sammen med Carl Johannes, som tyttebøvsen jo hedder. (Du kunne være fræk at knalde dit eget mellemnavn på, så bliver det meget royalt :) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2012 Ja, Axel har faktisk også foreslået Margrethe Ingrid Margrethe... Jooo...? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2012 Synes Ellinor og Sophia er så søde! Sophia var faktisk på vores pige-navne liste. Det eneste vi havde som muligt mellemnavn var Elise, enten udtalt uden "e" til sidst. Det må du gerne låne hvis du vil ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2012 Ja, Axel har faktisk også foreslået Margrethe Ingrid Margrethe... Jooo...? Det synes jeg er flot :loveshower Men Ellinor.. Det skal da næsten bruges... :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2012 Kan bedst lide Sophia eller Leah.... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2012 Jeg er til Ingrid :) Har i flere synes at er et fantastisk navn! Ingrid Marie? Ingrid Louise? Men synes egentlig at Ingrid er så stærkt et navn, at det står bedst alene - men det er jo bare min mening :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2012 Ingrid Ellinor, det klinger bare ikke rigtig vel? SÅ er Ellinor Margrethe bedre.. Men lige nu hælder vi mest til Leah Ellinor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2012 Sophia Emilia...??? Bare for at komme med et helt andet forslag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Ja, Emilia syntes vi er en tand for 'brugt' selvom det er sødt! Leah er nu officielt ikke en mulighed længere; det er også for brugt og har 'the makings of a new Emma' og det bliver for populært :) Manden er tilgengæld gået med til at genoverveje et navn jeg havde fundet: Sophine Så vi har: Ingrid Dagmar Ellinor Sophine Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Af disse i har nu ville jeg nok sige Ingrid men må indrømme de navne her ikke lige er min smag....var nu vild med Sophia ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2012 Det er jo helt fair, har brug for alle kommentarer, også dem der ikke jubler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2012 Ingrid Sophine has a Nice ring to it... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2012 Sophine er sødt :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2012 Tak piger. det er godt nok svært....! Carl mener jo hun skal hedde Pippi :) Meeeeeeen det tror jeg nu ikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites