sivtop

Nu kender vi kønnet... :D

12 indlæg i dette emne

Da jeg var til NF, var det den sødeste sygeplejerske der scannede mig. Og efter hun hørte vores historie med at vi har mistet to gange, så sagde hun da vi gik... at nu fik vi lige hendes kort, og så ku vi bare ringe til hene i uge 16 hvis vi havde brug for en ekstra scanning.

Det var bare så pænt af hende, og slet ikke noget jeg havde forventet, men jeg ringede til hende i denne uge og blev scannet i dag :7himmel

Hold op hvor var der bare sket meget, sikke en fin fin lille baby der putter sig i min mave. Hun lavede alt hvad hun kunne af en misdannelsesscanning, og hun kunne stort set se det meste, og alt var bare helt perfekt :7himmel :7himmel

Spurgte til kønnet, og hun må jo egentlig ikke sige det, men hun kunne alligevel ikke helt lade være... og vi skal ha en lille PIGE :loveshower

Vi er meget glade og lettede over at alt så så fint ud. Nu kan jeg puste ud, lidt igen :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med pigen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor dejligt, tillykke med hende :-) Har I snakket navne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fantastisk, et stort tillykke herfra :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mange tak :wub

Vi snakker lidt navne... men er slet ikke inde på noget som er helt sikkert endnu :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For os er navnet heller ikke sikkert før vi har set baby ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg altså heller ikke det bliver her.... vi har da et par vi snakker om, men slet ikke et navn hvor vi tænker, at DET er navnet... vi må se hvad hun er for en lille en først :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er typerne der ikke kan se en baby ligner noget, så af respekt for babyen så vælger vi navnet inden tror jeg... Ellers kommer den bare til at hedde klump eller baby haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er typerne der ikke kan se en baby ligner noget, så af respekt for babyen så vælger vi navnet inden tror jeg... Ellers kommer den bare til at hedde klump eller baby haha

Ha ha ha.... :D :D De andre to gange har vi nu osse haft navnet klar inden fødslen faktisk... men det er som om der bare ikke lige er noget der rigtigt klinger denne gang. Så vi må se hvad det ender med :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha Mette :-)

Jeg fik først min vilje sidst efter 21 timers fødsel, det var manden nem at overtale - han sad med hende og kaldte hende Smilla uden jeg havde sagt noget ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med pigen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER