Melas

Et blinkende hjerte

7 indlæg i dette emne

Fik i dag lavet en TS og så en lille bitte spunk på lidt over 16 mm der havde et lille bitte blinkende hjerte. Så nu kan jeg gå på juleferie med ro i sjælen indtil jeg skal have lavet en moderkagebiopsi 7/1 :loveshower . Den lille spunk blev målt til at være i 8+0, så jeg fik næsten ret i min udregning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ihh hvor dejligt :) der er altså noget specielt over at se et lille hjerte blinke på skærmen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Iiiiihhhh altså heldige asen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh hvor fantastisk :) Tillykke med den :D

- mit nysgerrige sind er nødt til at spørge om hvorfor du skal ha lavet moderkagebiopsi???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh hvor fantastisk :) Tillykke med den :D

- mit nysgerrige sind er nødt til at spørge om hvorfor du skal ha lavet moderkagebiopsi???

Jeg skal have lavet en moderkagebiopsi fordi da jeg var gravid sidst opdagede ved NF at den havde en nakkefold på 7 mm og at den havde vand i kroppen. Udfra det og den blodprøve jeg skulle aflevere inden, kunne man se at sandsynligheden for at der var en kromosomfejl var MEGET stor. Derfor besluttede vi at få en abort samme dag. Jeg fik lavet en moderkagebiopsi som jeg fik svar på et par dage efter og den havde triosomi 18 dvs Edward syndrom. Så det var den rigtige beslutning vi tog.

Pga min høje alder (41 år) er risikoen for kromosomfejl størrere og denne gang vil jeg gerne være helt sikker på alt er okay, så jeg starter med at få lavet en biopsi og skal derfor ikke aflevere en blodprøve inden. Det første hurtige svar kommer dagen efter og det endelig svar efter et par uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have lavet en moderkagebiopsi fordi da jeg var gravid sidst opdagede ved NF at den havde en nakkefold på 7 mm og at den havde vand i kroppen. Udfra det og den blodprøve jeg skulle aflevere inden, kunne man se at sandsynligheden for at der var en kromosomfejl var MEGET stor. Derfor besluttede vi at få en abort samme dag. Jeg fik lavet en moderkagebiopsi som jeg fik svar på et par dage efter og den havde triosomi 18 dvs Edward syndrom. Så det var den rigtige beslutning vi tog.

Pga min høje alder (41 år) er risikoen for kromosomfejl størrere og denne gang vil jeg gerne være helt sikker på alt er okay, så jeg starter med at få lavet en biopsi og skal derfor ikke aflevere en blodprøve inden. Det første hurtige svar kommer dagen efter og det endelig svar efter et par uger.

- Tak for dit fine svar :) Lyder fornuftigt og forståeligt...

Krydser arme og ben for at den har det godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER