tsecret

Testhold uge 2

19 indlæg i dette emne

Det er lang tid siden der har været et testhold synes jeg, så nu opretter jeg lige et :)

:stork = gravid

:unsure = ingen mens, negativ test

:( = mens

Mandag den 10.

Tina80 :(

Tirsdag den 11.

Onsdag den 12.

Torsdag den 13.

Fredag den 14.

Lørdag den 15.

tsecret :(

Søndag den 16.

LouiseD :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hopper med på test søndag d. 16. :loveshower

:goodluck til alle :goodluck

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil gerne med på mandag den 10 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det hyggeligt med nogle medtestere!

Bliver spændende i næste uge!

Jeg er begyndt at synes alting lugter mærkelig for tiden, som min mand ikke kan lugte, og han plejer altså at have bedre lugtesans end mig. Det kan jo så betyde en af tre ting:

1) jeg er endelig gravig - håbe håbe

2) min mands lugtesans er bare dårlig lige nu, så der lugter faktisk underligt i vores lejlighed - håber BESTEMT ikke

3) jeg er bare lidt underlig for tiden - måske det mest sandsynlige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det hyggeligt med nogle medtestere!

Bliver spændende i næste uge!

Jeg er begyndt at synes alting lugter mærkelig for tiden, som min mand ikke kan lugte, og han plejer altså at have bedre lugtesans end mig. Det kan jo så betyde en af tre ting:

1) jeg er endelig gravig - håbe håbe

2) min mands lugtesans er bare dårlig lige nu, så der lugter faktisk underligt i vores lejlighed - håber BESTEMT ikke

3) jeg er bare lidt underlig for tiden - måske det mest sandsynlige ;)

Håber det er det første for dit vedkommende :balloon :balloon

Jeg har fået min mens i dag - måske, medmindre det viser sig som en pletblødning i et par dage, ligesom det gjorde i sidste måned! For så at blive til en rigtig mens efter knap 1 uge :boo

Held og lykke til alle andre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal ikke teste men vil ønske jeg held og lykke håber det resultere i en masse posetive test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter bare på min mens. Men kommer DEN så (mod forventning) ikke - så skal jeg TESTE, skal jeg!!! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan står det til her.

har anderledes stikken i maven og i brysterne og mine brystvorter er blevet mørkere. Og snyde testen i dag gav en svag ekstra skygge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det er det første for dit vedkommende :balloon :balloon

Jeg har fået min mens i dag - måske, medmindre det viser sig som en pletblødning i et par dage, ligesom det gjorde i sidste måned! For så at blive til en rigtig mens efter knap 1 uge :boo

Held og lykke til alle andre :kram

Øv Louise :kiss

Skal jeg notere at du har fået mens, eller skal vi lige vente og se om det bliver til noget?

Skal ikke teste men vil ønske jeg held og lykke håber det resultere i en masse posetive test.

Tak!

Jeg venter bare på min mens. Men kommer DEN så (mod forventning) ikke - så skal jeg TESTE, skal jeg!!! ;)

Jeg forventer (ikke) min mens på onsdag, og derfor har jeg skrevet op at lørdag må jeg teste. Så jeg gør det også lidt for at sikre mig, at jeg ikke begynder at teste for tidligt :)

Hvornår forventer du ikke din mens? ;)

Sådan står det til her.

har anderledes stikken i maven og i brysterne og mine brystvorter er blevet mørkere. Og snyde testen i dag gav en svag ekstra skygge...

Iiiih, hvor spændende :loveshower

Hvornår regner du med at teste igen??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må gerne slette min testdag Tsecret :boo

Det er en klokkeklar mens :(

:bd held og lykke til alle jer andre :bd

:goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

Håber I har heldet med jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal da helt klart teste igen i morgen, kan da ikke vente mere.

Har prøvet at finde det bedste billede af dagens test, ved ikke om I kan skimte den ekstra streg.

post-1508-079600200 1294587803_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forventer mens 19/1 :)

Krydser krogede fingre for jer andre!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååårh jeg bliver snart tosset!

Snydetestede i onsdags, og testede så igen i dag. Begge tests negative.. Denne cyklus er nu på 39 dage, så nu må der da godt ske noget (længste cyklus før denne var 35 dage).

Desværre er det en tendens for mig, at cyklus bliver længere og længere for hver gang. Men det er godt nok træls! Især fordi man jo ikke kan lade være med at håbe bare en lille smule, selvom testen er negativ :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååårh jeg bliver snart tosset!

Snydetestede i onsdags, og testede så igen i dag. Begge tests negative.. Denne cyklus er nu på 39 dage, så nu må der da godt ske noget (længste cyklus før denne var 35 dage).

Desværre er det en tendens for mig, at cyklus bliver længere og længere for hver gang. Men det er godt nok træls! Især fordi man jo ikke kan lade være med at håbe bare en lille smule, selvom testen er negativ :(

:kram :kram :kram

Op med humøret - min krop er også helt fucked.. :gal

Sidste måned en længde cyklus og denne måned en ny igen - forventer nu stadig, at jeg får en ny mens/pletblødning her en af dagene.

Den blødning jeg fik sidste weekend var SÅ kort og det var også begrænset hvad der kom - men tests er negative.

Så jeg er begyndt at teste med ÆL-tests. Så må vi se, om det kommer som forventet her om nogle dage - eller om det følger "den lange cyklus" <_< Men hvis der bare jeg kan se der er ÆL, så er jeg glad - så kommer det andet nok :loveshower

:goodluck til jeg alle - igen :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg har stadig ikke fået min menstruation... Er nu gået en hel uge over forventet mens, og er nu på dag 42 i min cyklus.

Har ikke testet siden i søndags, og gør det heller ikke før på fredag. Men er da ved at være ret spændt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke før på FREDAG??! Hvordan kan du gøre det imod os...ehm..dig?! ;)

Jeg behøver ikke teste; min mens er lige kommet som forventet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, jamen jeg tænker bare, at jeg jo er hverken mere eller mindre gravid, bare fordi jeg tester. Desuden bliver jeg så skuffet når jeg får negativ test, det er på en eller anden måde nemmere at bare få mens.

Lige nu har jeg ondt i maven, så jeg frygter desværre den er lige rundtom hjørnet.. :( Men så må vi jo bare op på hesten igen. Og igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig! :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv ja, min fornemmelse tidligere i dag var rigtig nok, mens kom i dag, en uge forsinket...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER