Myliona

Nat ble, der ikke bliver kold, og som ikke kommer til at lugte af tis??

21 indlæg i dette emne

Jeg er i VILDREDE.

Camille ligger nu på 8. time og sover, og hun STINKER af tis :wacko Det er SÅ ulækkert!

Normalt er tidslugt aldrig et problem om dagen, men om natten ad.

Vi var rigtig glade for pambers - Men der synes jeg hun fik "kold numse", af bleen (som om den gjorde tisset koldt, og det kølede hende!!)Vi har prøvet lidt forskelligt: MEN nu spørger jeg jer:

Hvilken ble bruger I, til jeres baby som sover igennem?

- Hvorfor netop denne ble?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores dreng bruger Libero. Det er den der virker bedst og den der er mindst ulemper ved for os. Den kan holde ham tør i de 12 timer han sover, og han bliver ikke skiftet om natten medmindre han har tisset meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla bruger Rema1000, og hun sover godt nok ikke helt igennem, men hun bliver ikke skiftet om natten, for så vågner hun helt op.

Hun kan godt lugte en lille smule af tis om morgenen, men det er ikke den der forfærdelige lugt af gammel tis. Hun er aldrig kold om numsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger Libero, her til morgen var hun lun og tør efter 13 timer med ble på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også kun god erfaring med Libero, som hun sover med i 12-13 timer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger libero up and go. Havde problemer med alm libero. De små perler der suger sad på hende efter en hel nattesøvn. Men up and go fungere super og suger rigtigt godt :) om dagen bruger vi alm libero

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger rema1000s og synes de er fantastiske. Har prøvet de fleste mærker af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo sover 12 timer hver nat. Vi har altid brugt Aldis bleer Vibelle. De holder tæt og han lugter ikke. Har heller aldrig lagt mærke til at han skulle være kold.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi også altid været glade for Remas bller. Synes ikke han lugter med dem på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi bruger libero... det er dem vi synes fungere bedst..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla bruger Rema1000, og hun sover godt nok ikke helt igennem, men hun bliver ikke skiftet om natten, for så vågner hun helt op.

Hun kan godt lugte en lille smule af tis om morgenen, men det er ikke den der forfærdelige lugt af gammel tis. Hun er aldrig kold om numsen :)

:ditto

Sophia sover heller ikke igennem - får mad flere gange om natten <_< Men bliver ikke skiftet, så hun har en ble på i ca 12 timer, og den er TUNG når den bliver skiftet, men synes ikke den stinker af tis, eller hendes numse er kold.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gik væk fra Remas bleer - Men kan faktisk ikke huske hvorfor.. Hun har ikke brugt dem i 2 måneder.. Hmm.. Måske skulle iv bruge dem igen!

Libero har vi heller ikke prøvet, men eller har vi prøvet de fleste..

Projekt natble sættes igang.. Vi har faktisk nogle up&go, men synes bare ikke hun var gammel nok til bleer med det navn :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger også Libero - de er bare dem der sidder bedst. I en periode brugte vi Up&Go om natten, fordi jeg tænker de er rarere at ligge med, når de ikke har lukninger i siden :)

Anna kan godt lugte lidt af tis om morgenen, men det er ikke voldsomt og jeg har aldrig tænkt over, at hun var kold!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger også Libero - de er bare dem der sidder bedst. I en periode brugte vi Up&Go om natten, fordi jeg tænker de er rarere at ligge med, når de ikke har lukninger i siden :)

Anna kan godt lugte lidt af tis om morgenen, men det er ikke voldsomt og jeg har aldrig tænkt over, at hun var kold!

:ditto jeg kunne have skrevet det samme bare med Ronjas navn i stedet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bruger vi jo stoffer dag og nat, men en sjaelden gang, naar vi sover ude, saa er det Libero. Jo, de lugter ogsaa noget af tis, men altsa... Noah har aldrig beklaget sig eller vaeret kold og vaad. Taenker om de ikke suger godt nok, de der Pampers?

PS: de indeholder saa parfume, Pampers, selvom det ikke staar paa. De behoever nemlig ikke skrive det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bruger vi jo stoffer dag og nat, men en sjaelden gang, naar vi sover ude, saa er det Libero. Jo, de lugter ogsaa noget af tis, men altsa... Noah har aldrig beklaget sig eller vaeret kold og vaad. Taenker om de ikke suger godt nok, de der Pampers?

PS: de indeholder saa parfume, Pampers, selvom det ikke staar paa. De behoever nemlig ikke skrive det...

Det behøver de heller ikke -de stinker langt væk af parfume! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, jeg anede ikke der var parfume i :o Vores lugter da overhovedet ikke..

Den eneste grund til vi brguer dem, er faktisk fordi det er dem som virker mest "behagelige" - De eneste som ikke bliver en kæmpe klods mellem hendes ben.. men tror vi prøver libero!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ellers så prøv Vibelle ;)

Vi har prøvet maaange forskellige og synes at de er de bedste. Også bedre end Libero.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger bleerne fra Lidl (floralys mener jeg de hedder). De har en vildt god pasform til trods for at de spænder over en stor vægt skala og kan indeholde meget tis. Jeg har ikke oplevet at Lærkes numse var kold når hun blev taget op.

Før det, og til hverdag, bruger vi Liberos, men jeg synes bare ikke de kan indeholde alle de nattåre hun kan lave engang imellem hvis hun har haft behov for mange amninger i løbet af natten. Så har de lækket, men det har dem fra Lidl aldrig (medmindre der var bonus med så der ikke kunne være mere xD)

Jeg overvejer at gå over til up&go når Lærke begynder at vende sig i søvne og skal bruge en ble der tillader det bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bruger vi jo stoffer dag og nat, men en sjaelden gang, naar vi sover ude, saa er det Libero. Jo, de lugter ogsaa noget af tis, men altsa... Noah har aldrig beklaget sig eller vaeret kold og vaad. Taenker om de ikke suger godt nok, de der Pampers?

PS: de indeholder saa parfume, Pampers, selvom det ikke staar paa. De behoever nemlig ikke skrive det...

Så er det DERFOR Mie får rød numse efter at have brugt bare én pampers ble!

Jeg bruger Rema og änglamark bleer (fordi det er dem Mie kan tåle) - alt efter hvor jeg handler når vi mangler. Ved änglamark er der en lille smule tis lugt hvis hun har den på i 12 timer, men ikke meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger Remas bleer og Charlie lugter aldrig af tis. Han sover gerne fra ca.21 til 7.30 eller 8.30 og det kan bleen sagtens bærer. Hans numse virker heller ikke kold :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER