Fru SP

Indendørs gynge til baby

14 indlæg i dette emne

Hvilken en gynge skal man ønske sig i dåbsgave? Kan læse der er flere forskellige slags, sansegyngen, motorikgyngen, fugleredegyngen, men hvilken en er bedst?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke hvilken der er bedst, men vi fik motorikgyngen i dåbsgave og er meget glad for den.

Den er lavet sådan, at man kan købe, et kit til den så man kan ombygge den, fra med sider til uden. Det syntes jeg er rigtig smart, så jeg ikke skal være nervøs for, at Albert triller ud over siderne. Når han så er blevet noget ældre, og har mere styr på sin krop, kan vi pille siderne af.

Den kan holde til 300 kg, så vi kan ligge sammen med ham, hvis vi vil.

(beklager manglende smiley, men er på fra tablet, og kan ikke lige få det til at virke)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvilken der er bedst, men vi fik motorikgyngen i dåbsgave og er meget glad for den.

Den er lavet sådan, at man kan købe, et kit til den så man kan ombygge den, fra med sider til uden. Det syntes jeg er rigtig smart, så jeg ikke skal være nervøs for, at Albert triller ud over siderne. Når han så er blevet noget ældre, og har mere styr på sin krop, kan vi pille siderne af.

Den kan holde til 300 kg, så vi kan ligge sammen med ham, hvis vi vil.

(beklager manglende smiley, men er på fra tablet, og kan ikke lige få det til at virke)

Tak for tippet :) Hvor stor er den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er også den vi har. Den var guld værd da pigerne var små og man kunne gynge dem til ro uden at være bange for at de faldt ud. Nu hvor de er knap et år har vi stadig siderne på og bruger den nu med bolde i. Tøserne elsker den:)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna elskede sin sansegynge, da hun var mindre. Hun var svært at få til at grine, men sansegyngen var et sikkert hit :)

Nu har hun ikke brugt den rigtig længe fordi vi (=Søren :rolleyes) ikke har taget sig sammen til at hænge den op indenfor, så da den kom op for 14 dage siden, synes hun det var noget mærkeligt noget. Men jeg er sikker på, at den bliver et hit igen!

Du kan jo prøve at lægge Edith i den og gynge hende lidt, når I kommer på besøg ;)

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt den sansegynge som bliver henvist til på denne hjemmeside: stimulastik.com

Alberte elsker sin gynge, og den er super fed fordi der også er fjeder i så den kan hoppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan hænger i sådan en gynge op indenfor? :blink jeg tænker hvis den skal holde til 300 kg? Jeg ville nok være lidt nervøs for om den kunne holde :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh guld altså :)

Det virker som om det egentligt er lige meget om det er den ene eller den anden slags, så skal vist bare finde ud af om vi helst vil have en rund eller firkantet..

Kan man få en kant på sansegyngen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna elskede sin sansegynge, da hun var mindre. Hun var svært at få til at grine, men sansegyngen var et sikkert hit :)

Nu har hun ikke brugt den rigtig længe fordi vi (=Søren :rolleyes) ikke har taget sig sammen til at hænge den op indenfor, så da den kom op for 14 dage siden, synes hun det var noget mærkeligt noget. Men jeg er sikker på, at den bliver et hit igen!

Du kan jo prøve at lægge Edith i den og gynge hende lidt, når I kommer på besøg ;)

:kiss

Ih ja, vil meget gerne prøve den :) Edith er nemlig meget glad for at blive gynget og slapper så godt af og det er dælme hårdt at hånd-gynge hende i liften :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan hænger i sådan en gynge op indenfor? :blink jeg tænker hvis den skal holde til 300 kg? Jeg ville nok være lidt nervøs for om den kunne holde :unsure

Vi har beton loft, så har vi købt en krog der kan holde til 200 kg. Der vil aldrig komme til at ligge 200 kg i den. Og for at teste at den blev hængende lagde mig og c os i på samme tid, så den er testet med omkring 150 kg. Vi vil alligevel aldrig ligge mere end en voksen i den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en sanse gynge fra IKEA og der har vi bare sørget for at skrue den op i spærrende ( de ligger lige over vores loft i stuen ) og den er testet med ca 130 kg der hoppede så den falder ingen stedet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vil gerne anbefale "stimulastik" gyngen, den kan også bevæge sig op og ned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vil gerne anbefale "stimulastik" gyngen, den kan også bevæge sig op og ned :)

Det er den som Alberte har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER