Guest

badekaret er ved at være for lille

11 indlæg i dette emne

Nu er Mie snart for stor til badekaret, hun støder imod nærmest i alle sider og Anders har snart ikke plads til sin arm mere - hvad gør I? Køber en ny? Og i så fald hvilken? Mie kan jo ikke sidde selv endnu så det kan ikke være.løsningen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det gad jeg også godt vide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til mine har vi sådan en med indbygget indsats eller stol ( kald det hvad du vil ;) ) og da August blev for stor vendte jeg ham bare rundt så han sad i den anden ende.

Tror vi brugte den i 2 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte et stort kar til Tilde og så en stol hun kunne sidde i :) Men Tilde kunne så virkelig heller ikke være mere i det første badekar vi købte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marlon sidder stadig i vores babybadekar :P Vi har også indsats til Charlie, og det er bare så meget nemmere og hyggeligere synes jeg..... Og så skal der ikke være plads til en arm også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anders står for at bade Mie, jeg har faktisk kun gjort det 1 gang (ud over i svømmehalen) og der blev hun stik tosset :rolleyes Anders gider ikke indsatsen så det kommer vist ikke engang på tale! Er flexibath større? (vi har baljen fra IKEA)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flexibath er samme størrelse, hvis ikke mindre end de gamle badekar.

Men i takt med at hun bliver for lille til at ligge på langs, kan hun måske sidde med støtte i stedet? Så bliver der lidt mere plads :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gjorde også det som Majs siger, da Lise blev for stor til at ligge ned på langs. Jeg satte hende op og holdte om hende med en hånd, så hun ikke væltede. Nu sidder hun fint selv, så nu er det ikke noget problem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han sidder, mens jeg holder ham med den ene hånd. Han er blevet lidt for lang til at bade på langs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius har Flexi Bath med tilhørende indsats. Når han ligger i indsatsen og sparker ud kan han ramme enden med tæerne, så regner med han kan være i indsatsen til han kan sidde om et par måneder forhåbentlig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten synes jeg han sidder rigtig godt i indsatsen til Flexi Bath

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER