Carcassonne

Fordomme ved forskellige uddannelser.

33 indlæg i dette emne

Jeg troede egentlig at Mulernes var lidt finere end i andre gymnasier.... gik selv på Nyborg, så hørte jo lidt om dem i Odense.

Nej nej. Mulernes er virkelig det røde gymnasium. Stedet hvor de går med islandske uldsweatere og er lidt hippie-agtige. :D

Det helt fine er Skt. Knuds og Tietgen

Off topic - hvornår blev du student? Kommer selv fra Nyborg af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
"Revisorer er kedelige og har ingen humor" ;)

Jeg er kedelig og har ingen humor :D

Du er røv kedelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gået på HTX og kors hvor er vi blevet beskyldt for at være nørder mange gange:D

Og den klassiske fordom overfor HTX elever er, at det eneste man kan/vil bruge en HTX til er at læse til ingeniør... Ej det er så ikke helt rigtig :D

Desuden var det en "drenge" uddannelse - vi var 2 piger og 50 drenge - men det har heldigvis ændret sig i dag, så der er næsten 50/50 på HTX.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg har så siden hen taget en Cand Merc, i den forbindelse har jeg mødt fordomme om at være stokkonservativ og liberal.

(Ja okay, der er ikke mange "røde" der læser økonomi, men de findes altså).

Og generelt om universitetsmiljøet at vi måtte være super kloge :D - jeg føler mig sgu ikke klogere end alle andre :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej. Mulernes er virkelig det røde gymnasium. Stedet hvor de går med islandske uldsweatere og er lidt hippie-agtige. :D Det helt fine er Skt. Knuds og Tietgen Off topic - hvornår blev du student? Kommer selv fra Nyborg af :)

Blev student i 09.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gået på HTX og kors hvor er vi blevet beskyldt for at være nørder mange gange:D Og den klassiske fordom overfor HTX elever er, at det eneste man kan/vil bruge en HTX til er at læse til ingeniør... Ej det er så ikke helt rigtig :D Desuden var det en "drenge" uddannelse - vi var 2 piger og 50 drenge - men det har heldigvis ændret sig i dag, så der er næsten 50/50 på HTX. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg har så siden hen taget en Cand Merc, i den forbindelse har jeg mødt fordomme om at være stokkonservativ og liberal. (Ja okay, der er ikke mange "røde" der læser økonomi, men de findes altså). Og generelt om universitetsmiljøet at vi måtte være super kloge :D - jeg føler mig sgu ikke klogere end alle andre :D

Hehe jeg har også læst HA, og tror da også de fleste af os var blå :)

Læser nu Cand. Merc. International marketing and management, og der er folk godt nok noget mere røde end jeg er van til :) så der er jo en sammenhæng i mellem hvad folk vælger (tror det er ca. 50/50 her)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu gik jeg selv på gymnasie i Århus. Der kaldte vi de andre gymnasier for noget:

Katedralen: flipperne

Marselisborg: snopperne

Risskov: de boglige (her gik jeg selv)

Langkær: truckerne

Stats-gym: det har jeg så lige glemt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe jeg har også læst HA, og tror da også de fleste af os var blå :)

Læser nu Cand. Merc. International marketing and management, og der er folk godt nok noget mere røde end jeg er van til :) så der er jo en sammenhæng i mellem hvad folk vælger (tror det er ca. 50/50 her)

Min Cand Merc er i Styring & Ledelse, tror det var 95 % af os der var blå :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min Cand Merc er i Styring & Ledelse, tror det var 95 % af os der var blå :D

Er vidst også lidt mere "tungt" end min. :) tror det er meget der den ligger... Jeg læser sammen med en hel del som har læst BLC(Business, Language and culture), hvilket jo også er meget blødt i forhold til HA med beregninger og statestik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER