sivtop

Puuuuha....

7 indlæg i dette emne

I dag føler jeg virkelig at jeg har en ballon der er ved at sprænges i underlivet... føles det osse sådan ind i mellem hos jer? Jeg tænker jo at det er fordi det hele vokser lidt og er spændt. Men når jeg eks. hoster eller nyser så gør det nuller naller... kender i det? Det er ikke hver dag det er sådan, men ind i mellem.

Husker jo nærmest ikke fra sidst jeg var så gravid her, om jeg følte det ligesådan, det er jo 9 år siden efterhånden :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det på nøjagtig samme måde! Føler mit underliv er rigtig ømt og har også lige været igennem en forkølelse med masser af hoste. Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om at der er noget derinde der fylder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep har det også sådan! AV.. Og sådan var det også da jeg var gravid med Johan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så er det sikkert helt normalt... det er jo rart nok at vide. Det er blevet lidt bedre op af dagen, men sikke man lige skal koncentrere sig om at hoste og nyse "rigtigt" :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør også rigtig ondt her, hvis jeg ikke får knebet sammen inden jeg nyser eller hoster.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg heldigvis ikke mærket noget til endnu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På besøg fra juli.. jeg har også oplevet at det gør virkelig ondt når jeg hoster, cykler op ad bakke osv.. beroligende at andre også oplever det.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER