PP74

NF....hvornår (Læs: Sent/Tidligt) var I til NF?

9 indlæg i dette emne

Hejsa :)

Lige på visit fra Juli-gruppen :) med et spørgsmål til jer i Juni-gruppen :)

Jeg er ved at sprænge i stykker af nysgerrighed og sikkert også en bunke hormoner!

I fredags, d.30.11, var jeg ved læge og fik oprettet vandrejournal, taget blodprøver osv. Nu venter jeg som en vanvittig på en indkaldelse til NF på Skejby!!! Det gik op for mig at jeg kan risikere at skulle vente til mellem jul og nytår - hvilket er helt uholdbart at tænke på!!!

Så derfor, et enkelt spørgsmål til jer skønne damer herinde; Hvornår var I til NF? (og evt hvor :) )

På forhånd tak for hjælpen og god dag til alle :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

NF ligger altid mellem du er 11+4 - 13+6. Jeg skal i dag hvor jeg ud fra sidste scanning er 12+5. Det er på Hvidovre. Der bestiller man bare selv tid via nettet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NF ligger altid mellem du er 11+4 - 13+6. Jeg skal i dag hvor jeg ud fra sidste scanning er 12+5. Det er på Hvidovre. Der bestiller man bare selv tid via nettet :)

Ja, sådan er det desværre ikke i Århus....man får en tid, og så færdig BUM! Var godt klar over at den lå mellem de uger...var bare nysgerrig på om de virkelig trak den såååå langt! ;) Tak for dit svar og pøj pøj med idag :) :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører til i maj terminen, jeg var vidst 12+5 :) også på Skejby.. Mit indtryk af Skejby er at de har ret travlt så man får generelt "sene" tider.. Ved min md er jeg 20+5, og første jm 19+5, men det kan bare være et tilfælde..

Diana

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for jeres besvarelser :)

Jeg væbner mig med tålmodighed! OG tog lige en privat scanning her til morgen...kunne ikke lige være i min egen krop længere! ;)

Heldigvis var alt fint :)

God weekend til jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt, at alt var fint :loveshower

Jeg var til NF 13+0. Terminen blev så rykket, så det var 13+2 efter den nye termin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på besøg fra martsgruppen :) jeg hører også til på Skejby og var til NF 11+5 og MD 20+2. Skal siges at jeg ifølge lægens udregning var 12+1 til NF, men blev sat tre dage tilbage :) der gik omkring to uger fra første lægebesøg til jeg fik tiden til NF :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal i morgen 13+1 i Silkeborg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER