tsecret

Kate Middleton

13 indlæg i dette emne

Har i læst hun er gravid og indlagt med voldsom kvalme? Kan ikke linke lige nu, men står bl.a. På bt.dk.

Hvor langt tror i hun er henne? Mon der er en herinde der kommer til at føde samtidig med hende? Det er da lidt sjovt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så godt i nyhederne hun var gravid - det er fantastisk! Eeeeelsker de kongelige :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaa - skoent :loveshower

England maa da vaere helt i :glad :glad :glad

Og ja, hun er indlagt med voldsomt morgenkvalme :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan vist ikke kun være morgenkvalme, når hun er indlagt pga. risiko for skæv væske- og saltbalance ;)

Mon ikke hun er i slutningen af 1. trimester eller starten af 2. trimester - så hun er ca. 3-4mdr. henne? Det giver termin maj - fantastisk måned :rolleyes :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William var kommet ud og havde ikke gjort en mine til mediehejset udenfor og havde vaeret brandalvorlig, saa de mente, at de nok ventede med at glaede sig til de 12 uger var gaaet... :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var indlagt da jeg var gravid med Isabella i både første og andet trimester pga "morgenkvalme". Fik væske iv, pga skæv saltbalance- og sukkerbalance. Fik til sidst to slags piller for at undgå at kaste op. Så stakkel hende- det er ikke specielt fedt.

Nu er jeg så slet ikke royalist, men det er da dejligt for dem- som det er for alle andre gravide ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i læst hun er gravid og indlagt med voldsom kvalme? Kan ikke linke lige nu, men står bl.a. På bt.dk.

Hvor langt tror i hun er henne? Mon der er en herinde der kommer til at føde samtidig med hende? Det er da lidt sjovt :)

Jeg læste et sted at hun var 6 uger henne d. 17. november, så hun må være 8 uger nu, hvis det holder stik. Jeg er 8+2, så kunne da være lidt sjovt om det ramte sammen :)

Derudover er jeg også så heldig at være ramt af den slemme kvalme, så er pt igang med et forløb hvor jeg får drop, akupunktur og medicin, så vi har da bare vildt meget til fælles ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan vist ikke kun være morgenkvalme, når hun er indlagt pga. risiko for skæv væske- og saltbalance ;)

Mon ikke hun er i slutningen af 1. trimester eller starten af 2. trimester - så hun er ca. 3-4mdr. henne? Det giver termin maj - fantastisk måned :rolleyes :glad

Jo det kan det godt har selv prøvet det, så kan man bare intet holde i sig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er ikke vildtnlangt henne for det var stadig hemmeligt.

Densygeplejerske der lækkede oplysningen har begået selvmord og de to journalister der har bragt det videre er blevet fyret :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det kan det godt har selv prøvet det, så kan man bare intet holde i sig!

Jo jo - jeg spøgte og antydede, at det da ikke kun kan være om morgenen hun har kvalme, hvis hun er blevet indlagt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er ikke vildtnlangt henne for det var stadig hemmeligt.

Densygeplejerske der lækkede oplysningen har begået selvmord og de to journalister der har bragt det videre er blevet fyret :(

Jeg læste det godt i dag - det er simpelthen så tragisk :(

Hvis hun var det mindste i tvivl om, at det VAR dronningen der ringede, hvad skulle hun have gjort? Spurgt om hun lige kunne sende en mms med billed-id? Hvis det nu VAR dronningen, så er det sgu ikke særlig heldigt at antyde, at man ikke tror på hendes identitet. Sikke en lortesituation - stakkels kvinde og stakkels hendes familie :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, hvor vildt... :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må ærligt indrømme, at jeg sidder med tanken om - måske var det en lidt svag kvinde i forvejen; det er måske ikke så pænt at sige, men hvis der ikke skal mere til at vælte læsset, så er det voldsomt. Desuden nåede journalisterne vist ikke at melde det ud førend kongehuset selv havde lavet pressemeddelelsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER