Økonom

Hvornår er i klar til endnu en graviditet?

7 indlæg i dette emne

Har i overvejet hvor længe der skal gå før/hvis i skal være gravide igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis ikke jeg var nødt til at vente af praktiske årsager, ville vi allerede være i gang med projekt lillebrøster. Men jeg får noget medicin som jeg ikke må få i 1. trimester (skal begynde udtapningen i løbet af det næste halve år), og så vil jeg være færdig med min uddannelse inden, så vi har råd til et hus og dermed også plads til de 4 børn vi gerne vil have.

Men mentalt et jeg 100 % klar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg også, vi venter jo så til der er gået 1 år og 3 mdr. pga. kejsersnittet. Glæder mig allerede til at få en ny lille baby i armene..... Ida er jo ved at være en stor pige nu :) Hun kan sidde selv i sin bumbo stol..... 3 mdr. gammel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ikke have flere børn. Vi har ikke plads eller råd til en mere. Men vi har jo også min mand' søn, så vi jo 2 ;)

Og jeg synes ikke det var speciel sjovt at være gravid, med alle de gener jeg havde. Og jeg ville ikke kunne overskue at have så ondt og skulle passe Leah samtidig. Plus jeg synes det var vildt hårdt med hende den første tid og jeg var så udmattet og havde bestemt ikke overskud til hvis der havde været et lille barn mere..

Her kommer det 'sjove' så. Fordi det var jo sådan jeg havde det da jeg var der i situationen. Jeg kan udemærket huske følelsen og tankerne. Men jeg er mentalt klar til at få en mere. Jeg synes det er fascinerende hvordan kroppen glemmer. For det er jo udelukkende min bevidsthed der gør jeg kan huske hvordan jeg havde det. Men jo også meget smart ;) det er jo nok det samme som at man glemmer nogen ting i fødslen eller den bliver lidt 'tåget'.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand siger foråret 2014 (altså at jeg smider p-pillerne dér). Det er jeg slet ikke afvisende overfor, men jeg tror han har gjort sig flere tanker end mig i den retning indtil videre:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen ide lige nu, han er jo så lille endnu og vi vil gerne have lov at nyde ham 100 procent et par år. Men vi vil helt sikkert have flere børn hvis vi er så heldige at det er meningen.

Starter på minipiller og så må vi se. Foråret 2014 kunne godt være et opstartstidspunkt for os også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis vi skal have flere så bliver det først om 4/5 år da jeg egentlig er rigtig glad for aldersforskellen. men pt er jeg færdig med at få børn - men kan jo ikke afvise at det kommer en om 5 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER