Mette

Første JM besøg ?

7 indlæg i dette emne

Hej Juni-gruppe

Hvornår har I første jordemoder besøg?

Jeg har mit 11/12 hvor jeg ud fra egen beregning vil være 12+6.

Hvis nogen af jer allerede har været til det hvordan adskiller det sig fra første lægebesøg? synes det virker til at være de samme ting der bare skal gentages - bortset fra chancen for eventuelt at høre hjertelyd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal til første JM besøg om en time :) Jeg syntes at det var noget hen ad det samme, som lægebesøg.. Det var det ihvertfald med Johan :) En lille snak, uddeling af folder og ikke så meget andet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal afsted torsdag den 6/12 - der er jeg 14+5.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle have været afsted d. 27/12, men da vi er i jylland i julen bliver det d. 3/1 i stedet :) der er jeg ca. 15+3 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til første JM besøg 20/12. Der er jeg 16+1 :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm synes jeg skal lidt tidligt til jm i forhold til jer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var afsted da jeg var 13+3 mener jeg. Husker den første gang jeg var afsted med min søn, da fik jeg følt på maven og hørt hjertelyd. Det var dog for tidligt mente min JM denne gang... øv :huh :7himmel

Så lidt det samme som Lilleprinsessen, en god snak... mest om min grumme kvalme, hun kunne godt se jeg så lidt klattet ud som hun sagde. Mit blodtryk var lidt lavt, så det talte vi lidt om. Og så havde jeg sukker i urinen.. MØG! Forstår jeg ikke, for mit sukkerindtag er virkelig lavt pga kvalmen. Men hun sagde at alt vi spiser jo i en eller anden grad omdannes til sukker, så det behøves ikke altid betyde at man spiste for sødt.

Så d. 28.12 skal jeg have lavet en glucosebelastning...yyyrrk :blink :wacko

Men ellers ikke rigtig det store i det, en masse praktiske oplysninger hun skulle bruge osv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER