Nitzen1987

Zumba-fitness til Wii

37 indlæg i dette emne

Jeg har fået Zumba-spil til Kinect (XBOX) i julegave.

Har dog endnu ikke afprøvet det, så kan ikke sige om det er godt. Det kan dog fås de fleste steder og koster 380-400 kr. Det kræver dog lige at man har Kinect først ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har forudbestilt et, og jeg glæder mig sååå meget til at afprøve det :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ved I om der skal noget wii tilbehør til at spille det? eller er det bare spillet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved I om der skal noget wii tilbehør til at spille det? eller er det bare spillet?

jeg tror du bare skal have spillet ligesom just dance spillene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved I om der skal noget wii tilbehør til at spille det? eller er det bare spillet?

Der følger åbentbart et bælte med af en slags.. se det på billedet helt ude til venstre - øverst oppe... HER!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smart... Gad vide om det giver noget motions- og vægttabsmæssigt.... :unsure eller om det bare er for sjov..... ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smart... Gad vide om det giver noget motions- og vægttabsmæssigt.... :unsure eller om det bare er for sjov..... ???

Som de skrev derinde: Dans fedtet af... Zumba er jo meget "aktivt" :) Så tror bestemt det kan give noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smart... Gad vide om det giver noget motions- og vægttabsmæssigt.... :unsure eller om det bare er for sjov..... ???

Det fik virkelig sparket mit vægttab i gang ;) Tabte 8 kg på 4 måneder, efter jeg startede på Zumba ;) Selvfølgelig kombineret med sund kost, som jeg var startet med forinden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det fik virkelig sparket mit vægttab i gang ;) Tabte 8 kg på 4 måneder, efter jeg startede på Zumba ;) Selvfølgelig kombineret med sund kost, som jeg var startet med forinden ;)

Jeg har selv gået til Latin Mix og synes også at det var rigtig godt og gjorde meget for min krop, men det er jo ikke sikkert, at man kan forvente sig det samme af et spil.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg skal have det, skal jeg da have et forlængelsesbælte med <_< Gad vide hvor stort det bælte er... Hvis nogen køber det, kan I så ikke måle det? Gider ikke bruge mange penge, for at finde ud af jeg er for tyk :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv gået til Latin Mix og synes også at det var rigtig godt og gjorde meget for min krop, men det er jo ikke sikkert, at man kan forvente sig det samme af et spil.....

Nej det er helt rigtig :) Men håber bare, at jeg kan få lige så meget ud af spillet, som når jeg er afsted om tirsdagen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER