Stbaby

Gokkesok!

10 indlæg i dette emne

Min dejlige Linus på knapt 2 år har en sokke-fetich.

Han har altid elsket at tage sokker af og på, og de sidste par år ses han oftest med en sok med et eller andet i. Vi har prøvet at give ham små kufferter, tasker eller andet - men hans favoritmåde at bære sutter, biler eller andet livsnødvendigt er altså i en sok.

Forleden fandt han ud af at putte flere sokker ned i en enkelt sok og så kom han ind og gokkede mig i hovedet mens han skreg GOK GOK.

Siden har det været hans gokkesok - selvom farmand så lidt sjov ud i hovedet da han kom hjem og hans søn på 2 ville have ham med ind på værelset så han kunne se hans gokkesok ;)

Spændende om han ved hvad en gokkesok er når den passage kommer i konfirmationssangen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:lol

Ja det skal da med i konfirmationsangen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:lolhit Stakkels barn.. Han ser det slet ikke komme!!!:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha kan lige forestille mig mandens ansigtsudtryk :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha kan lige forestille mig mandens ansigtsudtryk :haha

Normalt når vi ikke kan forstå hvad han siger eller at det er for mystisk (han har en lige så knudret tankegang som jeg har så han kan komme fra havregryn til brandbiler og negleklipning på under 3 sekunder ;)) så plejer vi voksne at kunne signalere med tegn eller et hjælpende ord til den der ikke forstår det, men her satte jeg pokerface op, så da han kiggede meget spørgende på mig sad jeg og så helt uskyldig ud - og så måtte farmand med på værelset og se gokkesokken!!

Kan sige han så noget mere afslappet ud da han kom ud derinde fra end da han gik derind ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:haha :haha :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha :haha :haha

Stakkels dreng til hans konfirmation :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D HAHAHAHAHAHA

Læste denne her op for manden den dag du skrev den (var ude og køre) Han grinte simpelthen helt vildt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER