TiaK

Stokke Tripp Trapp i eg eller valnød

12 indlæg i dette emne

Er der nogle herinde, der har en af disse?

Vi har besluttet os for at købe en Tripp Trapp, og vi har forelsket os i exclusive-modellerne. Jeg er bare lidt nervøs for om de er nemme nok at holde rene, nu de ikke er lakeret?

Jeg tænker gulerodsmos eller rødbede eller ketchup - hvis man ikke opdager det med det samme - kan man så få det helt af, uden der kommer skolder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Følger lige med - vi har købt den i olieret eg... (Og den er bare SÅ lækker)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nok ikke heeelt det samme, men mine forældres køkkenbord er i olieret eg, og det har ikke taget farve eller noget i de 2 år de har haft det. Det skal have en gang olie en gang i mellem, men det har holdt sig super flot. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber at der er flere, der vil fortælle her :) Vi har lige fået den i olieret eg i dåbsgave og er også lidt bekymrede for vedligeholdelsen :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh hov, jeg kan se at det er olieret bøg, vi har fået... Men stadig jubilæumsmodellen... Håber, der er nogen, der ved noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen der har erfaring med disse højstole? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh hov, jeg kan se at det er olieret bøg, vi har fået... Men stadig jubilæumsmodellen... Håber, der er nogen, der ved noget :)

Det er lige præcis den vi ønsker os. Men den virker da "glat", så tænker da den er nem at gøre rent?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke erfaring med dem, men med moebler i trae generelt. Trae, der har taget farve, kan vaskes med traerens/saebespaaner og overfladebehandles. Det vigtige er, at traeet er vedligeholdes og dermed er maettet med olie, voks eller saebespaaner, saa det ikke er sygt modtageligt. Der laves jo ogsaa spiseborde, spisebordsstole og som Pumpkins siger, koekkenbordplader i haardt trae, der er/skal oliebehandles. Selv ville jeg ikke vaere bekymret, tvaertimod er jeg mere bekymret for, om jeg vil blive traet af en lakeret, som kommer til at skalle eller faa skrammer ved brug. Jeg vil bare gerne have hvid, enten trae eller lak til vores hjem.... selvom jeg ogsaa lurer paa valnoed :rolleyes Men altsaa, pointen er, at olieret kvalitrae - det ved man, hvad er!

EDIT: Den er jo saa behandlet og "maettet" fra vaerket ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har ikke erfaring med dem, men med moebler i trae generelt. Trae, der har taget farve, kan vaskes med traerens/saebespaaner og overfladebehandles. Det vigtige er, at traeet er vedligeholdes og dermed er maettet med olie, voks eller saebespaaner, saa det ikke er sygt modtageligt. Der laves jo ogsaa spiseborde, spisebordsstole og som Pumpkins siger, koekkenbordplader i haardt trae, der er/skal oliebehandles. Selv ville jeg ikke vaere bekymret, tvaertimod er jeg mere bekymret for, om jeg vil blive traet af en lakeret, som kommer til at skalle eller faa skrammer ved brug. Jeg vil bare gerne have hvid, enten trae eller lak til vores hjem.... selvom jeg ogsaa lurer paa valnoed :rolleyes Men altsaa, pointen er, at olieret kvalitrae - det ved man, hvad er!

EDIT: Den er jo saa behandlet og "maettet" fra vaerket ;)

Jeg tror sørme lige du fik mig overbevist til vi skal have en olieret model!! :toot

Nu skal vi bare beslutte os for om det skal være bøg, valnød eller eg... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror sørme lige du fik mig overbevist til vi skal have en olieret model!! :toot

Nu skal vi bare beslutte os for om det skal være bøg, valnød eller eg... :whistling

Og da vi så var afsted for at købe tripp trapp'en så vi Leander-stolen i valnød og så var vi solgte - hold op hvor er den bare meget mere elegant og stilren! Så den røg med hjem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er ogsaa skidelaekker i valnoed, altsaa - havde jeg ikke bestemt mig for Trip Trap i limegroen og koebt den, saa havde det vaeret Leanderen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER