Athene11

Endelig NF! :-)

6 indlæg i dette emne

Så har jeg også været til NF langt om længe :-) Og sørme jo, jeg har styr på min cyklus, 27 maj :-) fik en rigtig god risikoberegning på 1:21805, så det var bare rigtig dejligt.. Den lille måler 7,5 cm, så h*n vokser hurtigt! Jeg er i den syvende himmel, i andre tænker sikkert... Det kender vi godt ;-) hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Desværre fik jeg at vide at moderkagen nok lå foran på maven, så jeg vil nok først mærke liv senere end andre :( Men det går nu nok, stoler på den har det fint inde i maven <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor dejligt at h'n har det fint :wub

Synes du ikke det var vildt surrealistisk at se hvor meget baby den allerede er? Og hvor meget bevægelse der er uden at man kan mærke en hujende fis :7himmel :wub Jeg var virkelig helt høj efter den oplevelse :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo vi kunne se ben, arme, rygsøjle, begge hjernehalvdele, mavesæk, blære osv.. Tænk de allerde har udviklet det?! Det er slet ikke til at forstå :-) Og tænk at sådan et lille væsen ligger i ens mave, bliver helt rørt når jeg tænker på det :-) <3 Jeg er så forelsket, eller vi begge to er selvfølgelig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den skønne NF :D Dejlig risikoberegning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt!! Det er virkeligt bare skønt den slags! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER