MP <3

De evige bekymringer

5 indlæg i dette emne

Hej alle..

Meningen med dette indlæg er ikke at sprede frygt - Slet ikke - jeg ved bare ikke hvor jeg skal gøre af mine tanker og bekymringer.

Jeg er så bange for at baby dør. Vi så en fin lille og livrig baby til NF, og det var så dejligt..

MD scanning er først d. 31/12, og der er bare længe til.

Jeg er så bange for den lille derinde dør, uden at jeg kan mærke det. Jeg synes det er svært at være gravid, når man ikke kan mærke den lille, og det er der bare lang tid til at jeg kan forvente at kunne det.

Jeg ved godt at så kunne jeg tage ind og få lavet sådan en drop-in scanning, men jeg ved bare ikke om det ville hjælpe. For baby kan jo lige så godt dø dagen efter..

Årh jeg synes det er så svært!

Er der andre der har det på samme måde`?

Jeg GLÆDER mig bare til jeg kan begynde at mærke noget. Så får man da tegn på, at alt er som det skal være..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg glæder mig også rigtig meget til man kan begynde at mærke noget, men jeg er nu faktisk slet ikke nervøs for tiden. Måske er det fordi min mave er ved at tage et spring lige nu og er ved at få sig en flot babybule.. Og så var jeg ved jordemoder, hvor jeg hørte hjertelyd i dag.

Men jeg har tidligere haft det ligesom dig. Det er enormt svært at være helt 100 % tryg, når man ikke kan mærke at man er gravid... Man ved jo ingenting om, hvad den lille laver derinde og hvordan den har det. Heldigvis er der jo kun MAKS. 7 uger til du kan mærke den, og hvis du er heldig kun 3 sølle uger!! Jeg er sikker på din lille har det fantastisk og bare vokser og vokser og snart vil holde dig vågen om natten med alle sine bevægelser :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal først til jordemoder d. 29, men håber hun vil prøve at finde hjertelyd.

Jeg håber det kan dæmpe mine bekymringer lidt, for det er slet ikke sjovt det her. Det tager meget af glæden synes jeg.

jeg er stadig bange for at fortælle folk om min graviditet, for jeg er bange for at jeg om nogle uger så skal fortælle en masse mennesker, at det ikke bliver til noget alligevel.. Det er alt så øv :(

Men altså, nu er jeg 15 fulde uger henne i morgen. Risikoen for det går galt, er jo mindre og mindre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På besøg:

Der vil altid være bekymringer, dem skal man desværre lærer at leve med.

Når du først begynder at mærke babyen bevæge sig vil nogle af din bekymringer måske forsvinde, men de bliver bare erstattet af andre, så som "bevæger babyen sig nok".

Og når så først baby er her, så kan man ligge vågen hele natten og lytte til babys vejrtrækning.

Ved godt at det ikke var særlig opmuntrende :P

Men det jeg egentlig ville med indlægget var at sige, at det er ganske naturligt at bekymre sig. Det holder desværre aldrig helt op, men man har heldigvis tid til at vende sig til det.

Er sikker på at din lille bebs har det ganske fint i mors mave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du hørt om Angel Sound? Hvor man kan høre hjertelyd :)? Little Angels har skrevet et indlæg om det her i terminsgruppen, det ville måske lette dine bekymringer lidt? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER