sivtop

Har lige været til nakkefoldsscanning :)

10 indlæg i dette emne

Jeg var til nakkefoldsscanning her i formiddag, det var en helt fantastisk oplevelse :7himmel

Vi såden fineste lille baby, sprælle rundt, den var meeeget aktiv :P Den hoppede rundt fra top til bund i livmoder hele tiden, boksede med de små hænder og benene blev strakt heeelt ud og tilbage igen.. det er jo vildt hvor meget man kan se allerede :7himmel

Jeg skulle egentlig have foretaget moderkagebiopsi d. 27. i denne måned. Vi har ventet en dreng med Downs syndrom og hjertefejl for 9 år siden, så den nkt som noget vi bare skulle igennem. Fik den osse foretaget med min søn som nu er 8. Men efter min MA i juni, så begyndte jeg at se lidt mere skeptisk på det, der er jo en lillebitte abortrisiko. Så vi blev enige om at tage nf og var tallene gode, så ville vi aflyse biopsien. Og guess what... den er aflyst :loveshower Når man har ventet et kromosombarn før, så falder tallene ellers meget ned. Det gjorde de osse, men stadig var det lav risiko. Hun prøvede at taste ind både med og uden vores tidligere oplevelse så vi kunne se forskellen, og der var ellers stor forskel, men stadig lav risiko og fine tal. Så nu, skal vi bare nyde (prøve at nyde og slappe af...) graviditeten.

Jer der ikke har været til nf endnu, glæd jer... det er så stort :7himmel :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iih stort tillykke :) dejligt at tallet var så godt og der var liv og glade dage i maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får lige et billede ind om lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Iiih hvor er det dejligt at høre - skønt at I nu bare kan slappe af og nyde det lille spirende liv :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med det fine scanning og fint billede af den lille bebs. Jeg skal til NF d. 28/11 og er temlig nervøs tænk nu hvis der ikke er liv :boo men håber jeg kan komme med en lige så god opdatering som din :rolleyes Mange hilsner Helle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den gode scanning og de flotte tal! Iiih, hvor føles det som det er lang tid til det er min tur - har ikke engang fået dato endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den fine scanning :-)

Jeg skal til NF fredag i næste uge. Glæder mig til at se musene igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i ha :wub

Åh ja, jeg var osse så bange inden vi kom ind, for at få af vide at der ikke var liv :huh Og vi sad og ventede i en halv time før vi kom til... det holdt hårdt :( Tror de fleste sidder med de bekymringer inden, det vil jo være det værste der kunne ske. Er sikker på I andres osse nok skal gå godt, og jeg glæder mig til at komme ind og læse om de fantastiske oplevelser :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER