Kanske

...

12 indlæg i dette emne

Jeg håber rigtigt meget at lægebesøget i dag går godt, og at du kan blive scannet og se at alt er i orden! Godt du har en god læge når nu vagtlægen ikke ligefrem beroligede dig!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber alt er ok. Har også været ved vagtlægen pga det samme dom også bare ville sende mig hjem men blev så utilfreds at jeg røg på gynækologisk afdeling og blev scannet og fik taget blodprøver. Man har aldrig rigtig fundet årsagen til smerterne men alt var heldigvis ok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har samme smerter, stort set hver dag og sover ikke meget om natten.

Min læge har undersøgt mig (for en uge siden) og mener ikke der er tale om GUL. Beskeden jeg fik var at det måske var ufarligt og måske er det en truende abort. Bum! Meget direkte.

Fik taget blodprøver og blev testet for blærebetændelse. Ingen betændelse og HCG niveau var normalt.

Skal have taget blodprøver idag og til læge i morgen for at høre om HCG udvikler sig som det skal.

Men er da vildt nervøs :( Tænker det ikke kan være normalt med så mange smerter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender masser positive tanker jeres vej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smerter behøver ikke være farlige. De første par uger havde jeg så stærke smerter at jeg bare lå og skreg og græd flere gange om dagen. Men de gjorde kun ondt på mig, den lille fis i maven mærkede ingenting sagde de :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Godt at alt var ok... pyyh, man bliver bare så bange :unsure Men hvor fint med hjerteblink og bevægelse :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er det dejligt alt er godt Stine :) hvor langt er du henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre - dejligt lægen tog det seriøst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at det hele var OK! Kunne du virkelig se den lille bevæge sig? Det har vi ikke kunne!

De øvelser, er det nogen du vil dele? Måske vi andre også kan have glæde af det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On ‎21‎-‎11‎-‎2012 at 11:09 AM, tsecret said:

Dejligt at det hele var OK! Kunne du virkelig se den lille bevæge sig? Det har vi ikke kunne!

De øvelser, er det nogen du vil dele? Måske vi andre også kan have glæde af det?

..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER