Guest

Hvad laver i - vol. 3

2,117 indlæg i dette emne

Sidder i Djurs sommerland og drikker kaffe i mit fine termokrus som K lige har købt til mig. Bare sådan fordi :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er seriøst spændt på om vi kan finde nogle gode sandaler til Aron til mindre end 375 kr - for ellers køber jeg sgi fra Danefæ! De var ret fine, og dem har vi prøvet på hans fod...

375 er en ret god pris for en læder sandal :)

Jeg kunne ikke finde billigere hvor der også var mulighed for at kunne spænde ind flere steder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nok heller ikke super forventningsfuld om at det lykkedes... Manden mener bestemt at det må kunne gøres meget billigere :lol Nu må vi se... Vi tager i Herningcenteret imorgen :)

:lol de mænd altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nok heller ikke super forventningsfuld om at det lykkedes... Manden mener bestemt at det må kunne gøres meget billigere :lol Nu må vi se... Vi tager i Herningcenteret imorgen :)

Jeg ville godt nok få spat hvis det skulle være sådan et stort problem hver gang barnet mangler noget :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overspringshandlinger.... Så læs dog for fanden!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville godt nok få spat hvis det skulle være sådan et stort problem hver gang barnet mangler noget :o

Mht pris? Eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har anrettet mig en skål med kirsebær, jordbær og flødeskum så nu venter jeg på Paradise Hotel finalen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og overvejer om jeg burde gå i seng....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sortere babytøj :) vi har fået to kæmpe sorte sække tøj i str 40,44 og 50 til I :D helt gratis :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger stadig i sengen :rolleyes ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht pris? Eller?

Ja.. Synes da ikke man bare skal kaste penge ud ad vinduet, men jeg ville blive sindssyg hvis der altid skulle gøres et stort nummer ud af det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heldigvis ikke hver gang - men han er bare typen som ikke bruger mange penge på tøj og sådan - absolut heller ikke på sig selv. Han vil hellere bruge pengene på noget godt kvalitetskød, et trygt sted at bo, muligheden for at tage ud til familie.

Tror måske han er en god modvægt, fordi jeg let bliver begejstret :-p han skal så lige lære balancen, men han har aldrig sagt nej hvis je har meddelt at sådan bliver det.

Og det vigtigste er selvfølgelig at I fungerer med det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger stadig i sengen :rolleyes ^_^

Wauw.. Jeg er misundelig! :o Theodor er bedyndt at stå op kl. 5 hver dag - nogle gange tidligere :shooter så selv hvis jeg var alene ville jeg nok vågne der . Haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw.. Jeg er misundelig! :o Theodor er bedyndt at stå op kl. 5 hver dag - nogle gange tidligere :shooter så selv hvis jeg var alene ville jeg nok vågne der . Haha

Jeg vågnede 07.35, men faldt i søvn og vågnede 09.05 :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vågnede 07.35, men faldt i søvn og vågnede 09.05 :rolleyes

Haha. Kl. 09.05 havde jeg allerede været i bad, spist morgenmad med familien, været ved frisør OG en tur i Kvickly :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha. Kl. 09.05 havde jeg allerede været i bad, spist morgenmad med familien, været ved frisør OG en tur i Kvickly :P

Det er eddermame også sejt :o :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jordbær cheesecake :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige spist toast.... :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige spist toast.... :blush

Dem kværnede jeg også i starten af graviditeten :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem kværnede jeg også i starten af graviditeten :D

:ditto :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :D

:ditto både denne gang og med M. :D Er ikke helt forbi perioden endnu :D Manden mente ikke vi havde vores toaster længere, den har så heller ikke været brugt i 2 år :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er altså også bare mega gode! :p og kunne i grunden godt spise en lige nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyder at naboen blev lykkelig over at jeg ville bage til hendes søns fødselsdag - og at det hele var meget vellykket...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer at begynde at pakke, inden vi tager afsted på ferie i 3 uger  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke sove og prøver derfor forskellige mærkelige ord af i wordfeud i håb om at vinde. Hvorfor er der ikke noget, der hedder "kondopet?". Det LYDER da som et rigtigt ord ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER