Guest

Hvad laver i - vol. 3

2,117 indlæg i dette emne

måske ligger min ubeslutsomhed i at sidste koncert var så forrygende fed :) Og jeg tvivler på at jeg kan komme til at få en lige så fed oplevelse igen.

For denne gang skal jeg afsted enten alene eller sammen med B min lidt "trælse" veninde

Jeg har stået i samme dilemma (dog med Roger Waters og The Wall, men dilemmaet er det samme! :lol).. Jeg så showet i maj 2011, og det var SÅ vildt, det var lige så jeg måtte fælde et par tårer.. Jeg fælder ALDRIG tårer over sådan noget! :blink

Noget tid efter (et år eller to? Jeg kan faktisk ikke huske det..) kom han igen med The Wall, men jeg valgte faktisk at blive hjemme. Oplevelsen kunne bare ikke overgås for mig, og jeg ønskede ikke at se noget der (måske?) var ringere end sidst.

Ikke at jeg råder til hverken det ene eller andet, jeg fortæller bare hvordan jeg ræsonnerede. :kram

PS. Efter hvad jeg har hørt om B, så var jeg hellere taget afsted alene! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har stået i samme dilemma (dog med Roger Waters og The Wall, men dilemmaet er det samme! :lol).. Jeg så showet i maj 2011, og det var SÅ vildt, det var lige så jeg måtte fælde et par tårer.. Jeg fælder ALDRIG tårer over sådan noget! :blink

Noget tid efter (et år eller to? Jeg kan faktisk ikke huske det..) kom han igen med The Wall, men jeg valgte faktisk at blive hjemme. Oplevelsen kunne bare ikke overgås for mig, og jeg ønskede ikke at se noget der (måske?) var ringere end sidst.

Ikke at jeg råder til hverken det ene eller andet, jeg fortæller bare hvordan jeg ræsonnerede. :kram

PS. Efter hvad jeg har hørt om B, så var jeg hellere taget afsted alene! :kiss

Lige til dit PS, så tror jeg også jeg går den vej ;)

Har nemlig købt billet til mig selv :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige til dit PS, så tror jeg også jeg går den vej ;)

Har nemlig købt billet til mig selv :wee

Og så har min mor lige skrevet at den får jeg af dem i fødselsdagsgave :yay  ( koncerten er den 9/7 og min fødselsdag er den 28/7)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige til dit PS, så tror jeg også jeg går den vej ;)

Har nemlig købt billet til mig selv :wee

Og så har min mor lige skrevet at den får jeg af dem i fødselsdagsgave :yay ( koncerten er den 9/7 og min fødselsdag er den 28/7)

Du får en super fed oplevelse (endnu en!) sammen med en masse andre tossede og fantastiske BSBfans! :kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får en super fed oplevelse (endnu en!) sammen med en masse andre tossede og fantastiske BSBfans! :kram :kiss

De er nemlig multi tossede :D

Håber bare min hals er gået i orden efter sidste gang til den tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder med snottet, hængetræs tigerbaby.. pyyh det bliver en lang dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

slapper af, har arbejdsuge, og skal om lidt ud og gå med hunden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morer mig lidt over at Majas definition af "varieret kost" indebærer en pose lakridsæg :lol Manden og jeg havde undret os over hvad der var blevet af den store pose Haribo Lakridsæg som Maja og Aron fik af farmor og farfar fordi de havde lavet gækkebreve, men vi tænkte at den dukkede nok op. Det gjorde den så også. I tom tilstand på gulvet foran "børnefjernsynet" :lol

Det forklarer da ihvertfald en af de gange hvor Maja ikke kunne spise sin aftensmad :lol

Ha ha - :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og er "kedelig" i mørket hos Luna.

Luna ligger og snakker vældig med sut og Bamse og siger "dit dyt dit dit dit dyt diiiit dit dit" :lol og alt muligt andet Russisk :rolleyes

glæder mig til påsken hvor vi går i gang med projekt "fald selv i søvn og sov i din egen seng HELE natten"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Daser på hotelværelset og overvejer at hoppe i jacuzzien, mens Brian henter Mar.

Har haft superskøn kæresteweekend med 3-retters i stearinlysskær, gåture ved søen, sex og billard. Og nu glæder jeg mig til resten af weekenden som familie på Jensens bøfhus, i poolen og kortspil, når Mar sover :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lige kommet hjem fra Jensens Bøfhus og snolder indkøb i Føtex...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og tjekker BK imens Luna og Mads er på badeværelset "BaaaD - BaaaD!" siger hun så snart hun ser vand.... Og så måtte hun jo i bad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyder stilheden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og vræler over Water for Elefants. Hold nu OP altså :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og vræler over Water for Elefants. Hold nu OP altså :rolleyes

 

Den er også bare GOD!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er også bare GOD!

 

Bogen er endda meget bedre - så hvis I mangler læsestof... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bogen er endda meget bedre - så hvis I mangler læsestof... :)

Måske til sommerferien :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på vej til fødselsdag... Og det pis-regner!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flader på sofaen og håber at take away pizza og salte fritter kan få mig til at få det bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

farver hår - det er fordelen ved adoption, jeg skal ikke tænke på, at sådanne ting skader fosteret, for jeg bærer mit barn i hjertet og ikke i maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Surmuler <_<

1. Oplader til mobilen er i stykker. Pisse irriterende. Mest fordi, jeg ikke synes, jeg har tid til at fise i butikker for at købe en ny, og ikke gad betale 50 kr i fragt for at få en tilsendt fra webshop

2. Manden bliver sur over at jeg surmuler, og vælger at køre i Bilka for at købe en lader for mig. En sød gestus, men føles mere som "Og så holder du op med at brokke dig!" end som "Værsgo, søde skat, jeg vil gerne hjælpe dig"

3. Original Apple oplader er udsolgt, så han køber en kopi - til 300 kr! (Apples på webshoppen kostede 150 kr).

4. Har nu tre valg: a) fise i butikker BÅDE for at bytte dyr lader OG købe en til rimelig pris b) Betale overpris for lader, jeg aldrig ville have købt selv c) acceptere lader som virkelig irriterende ufrivillig gave fra manden

5. Mand mut over min utaknemmelighed over hans besvær

6. Det, der skulle have været hyggelig lørdag aften med film og putning i én sofa, er i stedet blevet til dårlige serier i tv og to surmuler i hver sin sofa bag hver sin skærm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser the wedding planer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Surmuler <_<

1. Oplader til mobilen er i stykker. Pisse irriterende. Mest fordi, jeg ikke synes, jeg har tid til at fise i butikker for at købe en ny, og ikke gad betale 50 kr i fragt for at få en tilsendt fra webshop

2. Manden bliver sur over at jeg surmuler, og vælger at køre i Bilka for at købe en lader for mig. En sød gestus, men føles mere som "Og så holder du op med at brokke dig!" end som "Værsgo, søde skat, jeg vil gerne hjælpe dig"

3. Original Apple oplader er udsolgt, så han køber en kopi - til 300 kr! (Apples på webshoppen kostede 150 kr).

4. Har nu tre valg: a) fise i butikker BÅDE for at bytte dyr lader OG købe en til rimelig pris b) Betale overpris for lader, jeg aldrig ville have købt selv c) acceptere lader som virkelig irriterende ufrivillig gave fra manden

5. Mand mut over min utaknemmelighed over hans besvær

6. Det, der skulle have været hyggelig lørdag aften med film og putning i én sofa, er i stedet blevet til dårlige serier i tv og to surmuler i hver sin sofa bag hver sin skærm.

sødeste jer! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sødeste jer! :kram

Tak for kram :kiss Jeg endte med at begynde at tude, og så fik vi snakket om det. Han HAVDE jo gjort det for at hjælpe, og kunne ikke se noget problem i at betale den og så var det jo lige meget (for ham) at den var dyr. Men jeg tror, vi endte med at forstå hinanden, og jeg fik også forklaret, at jeg jo sætter pris på hans hjælp, selvom det lidt gav bagslag.

Men nu har jeg en lader, der virker, men stadig er i emballagen, og så må jeg se om jeg kan finde en billigere en før jeg ikke kan undvære mobilen længere. Kan jeg det, så bytter vi den dyre, og kan jeg ikke, jamen så har jeg jo en. Så har det været en hjælp, og der er stadig mulighed for, at jeg kan slippe billigere...

Men kan jo så ende med at brokke mig over, at økonomien er så stram at sølle 150 kr kan lave SÅ meget ballade :prik (Messer for mig selv... 4 mdr endnu... 4 mdr endnu... 4 måneder endnu...!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :kiss Jeg endte med at begynde at tude, og så fik vi snakket om det. Han HAVDE jo gjort det for at hjælpe, og kunne ikke se noget problem i at betale den og så var det jo lige meget (for ham) at den var dyr. Men jeg tror, vi endte med at forstå hinanden, og jeg fik også forklaret, at jeg jo sætter pris på hans hjælp, selvom det lidt gav bagslag.

Men nu har jeg en lader, der virker, men stadig er i emballagen, og så må jeg se om jeg kan finde en billigere en før jeg ikke kan undvære mobilen længere. Kan jeg det, så bytter vi den dyre, og kan jeg ikke, jamen så har jeg jo en. Så har det været en hjælp, og der er stadig mulighed for, at jeg kan slippe billigere...

Men kan jo så ende med at brokke mig over, at økonomien er så stram at sølle 150 kr kan lave SÅ meget ballade :prik (Messer for mig selv... 4 mdr endnu... 4 mdr endnu... 4 måneder endnu...!)

:kram Er der ikke et center med en Tiger, der har åbent idag? Der kan du få en billig en? Eller en Fona, der kan du få en original Apple, mener jeg :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER