Guest

Hvad laver i - vol. 3

2,117 indlæg i dette emne

Er træt efter igår/nat, så overvejer snart at smutte i seng, så jeg kan være frisk til imorgen. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

slapper af inden jeg skal i gang med dagen :) . skal ind til århus i eftermiddag og på arbejde i nat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spiser frokost på job

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været på udsalg og sendt manden til Tyskland igen. Så nu skal der slappes af inden junior skal hentes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at dø over mine eksamensopgaver - de tager livet af mig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger i sengen :( træt af kvalme og opkastninger... Men heldigvis har det jo et formål ;)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger i sengen :( træt af kvalme og opkastninger... Men heldigvis har det jo et formål ;)

(null)

Får du noget for det. Hos mig hjalp akupunktur og seaband en masse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får ikke noget for det. Skulle have været hos lægen om en time, men de har lige ringet og rykket det en uge :( sekretær-damen sagde bare at det jo er meget normalt... Ikke meget hjælp hun var til :(

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger i sengen :( træt af kvalme og opkastninger... Men heldigvis har det jo et formål ;)

(null)

Her bør indsættes danse-smiley

Tillykke :balloons :yay :glad :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige kommet hjem fra arbejde og skal ned og træne her inden så længe med svigermor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih.. vi skal se på et hus på torsdag.. Og i morgen, ringer en anden om et andet rækkehus, som vi måske også skal se på :D Ih er Så spændt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih.. vi skal se på et hus på torsdag.. Og i morgen, ringer en anden om et andet rækkehus, som vi måske også skal se på :D Ih er Så spændt!

Nu går det lige pludselig stærkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får ikke noget for det. Skulle have været hos lægen om en time, men de har lige ringet og rykket det en uge :( sekretær-damen sagde bare at det jo er meget normalt... Ikke meget hjælp hun var til :(

(null)

Mem man skal da også kunne fungere nogenlunde. Jeg startede ud med kvalme nedsættende piller og da de ikke kunne klare det mere var akupunktur min redning.

Håber snart det vender for dig. Kan ikke se hvor langt du er henne.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Burde daffe i seng....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubler over dagens adrenalin kick- har fået tatoveret Melissas håndaftryk :loveshower :biglove :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laver overspringshandlinger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger på sofaen med min skoldkoppe-mus og er lidt træt af min krop :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger på sofaen med kvalme.... Mens Johan og far leger vilde dyr på gulvet :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes i dag har været en skod dag :boo

Og fuldender dagen med at ødelægge aftensmaden... ORK

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

rydder op i min mail. Jeg har fået min arbejdsmail, som er under regionmidt og dermed den samme, som jeg havde mens jeg var elev, så der er en del ældre mail, som skal slettes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

rydder op i min mail. Jeg har fået min arbejdsmail, som er under regionmidt og dermed den samme, som jeg havde mens jeg var elev, så der er en del ældre mail, som skal slettes

Det kan jeg forestille mig. Jeg gruer bare for hvordan min arbejdsmail ser ud når jeg kommer fra barsel, efter et år. Fik lige nogle grimme billeder i mit hoved. Men er glad for ikke at kunne tjekke den løbende, for så ved jeg at jeg ikke ville kunne lade være med at arbejde. - og nu savner jeg så mit arbejde. Øv hvor jeg er amme/minus søvn hormonella her i nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at gøre klar til snart at komme ud af døren, så Caroline kan komme i dagpleje, og jeg lige kan handle inden den står på arbejde kl 10.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

rydder op i min mail. Jeg har fået min arbejdsmail, som er under regionmidt og dermed den samme, som jeg havde mens jeg var elev, så der er en del ældre mail, som skal slettes

Kan du så ikke rydde op i min personlige mail som blevet spammet igår? Der er kommet over 20.000 mail goden fortsætter hvis jeg lader den hente :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leger skovtur med Tilde, men ville hellere have en lur :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER