Guest

Hvad laver i - vol. 3

2,117 indlæg i dette emne

tænkte, at vi trængte til en ny, hvad laver du tråd. Den anden var ved at være oppe på temmelig mange sider efterhånden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

God ide... :P

Jeg ser afgørelsen i Voice.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide... :P

Jeg ser afgørelsen i Voice.

sjovt, det gør jeg også og manden er sikker på, at det er alle mændene der går videre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé. :)

Jeg slapper stadig af efter hyggelig fødselsdag. :) Og nyder synet af min udkørte lille engel :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sjovt, det gør jeg også og manden er sikker på, at det er alle mændene der går videre

Jeg har ikke fulgt med før sidste gang og i dag.

De tog ikke min mor med, så jeg lovede at jeg ikke ville følge med og jeg må da ærligt indrømme at sidste sæson er LANGT bedre end denne.

Værterne på denne sæson er bare HELT forkerte synes jeg.

Der var mere liv og live-følelse sidste sæson end nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé. :)

Jeg slapper stadig af efter hyggelig fødselsdag. :) Og nyder synet af min udkørte lille engel :wub

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fulgt med før sidste gang og i dag.

De tog ikke min mor med, så jeg lovede at jeg ikke ville følge med og jeg må da ærligt indrømme at sidste sæson er LANGT bedre end denne.

Værterne på denne sæson er bare HELT forkerte synes jeg.

Der var mere liv og live-følelse sidste sæson end nu..

vi har ikke rigtig set det andet end halvdelen i aften. Jeg kan nu bedre lide felix end morten resen, for med resen blev det for meget Morten i fokus...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har ikke rigtig set det andet end halvdelen i aften. Jeg kan nu bedre lide felix end morten resen, for med resen blev det for meget Morten i fokus...

Tjae, det er jo en smagssag.

Jeg kunne nu bedre lide Sigurd og Lisbeth som backstage værter. De havde en federe fealing og formåede at gøre det til en fest, end ham MTV nørden der er nu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tjae, det er jo en smagssag.

Jeg kunne nu bedre lide Sigurd og Lisbeth som backstage værter. De havde en federe fealing og formåede at gøre det til en fest, end ham MTV nørden der er nu :rolleyes

jeg er enig i, at ham backstageværten er lidt malplaceret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er enig i, at ham backstageværten er lidt malplaceret.

Jeg håber at han er væk til næste sæson <_<

Han hører virkeligt bare ikke hjemme der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ser TLC om mafia-kvinder, overvejer om jeg skulle lukke mine øjne og sove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder hos skønne venner i Norge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige bestilt tid til 3D/4D scanning og mærker heldigvis liv :loveshower

Har ikke mærket ret meget den sidste uge, og det plus en masse menslignende smerter i nederste del af maven lige så længe har gjort mig temmelig urolig og meget tæt på at ringe til FG eller vagtlæge. Nu ser jeg lige tiden an, da det virker som om hun er kommet tilbage i normale omdrejninger :wub

I baggrunden kører Star Wars på DR HD

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager fodbad, æder resterne af fredagsslikket og kigger på Valdemar, der vist snart er klar til formiddagslur...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager fodbad, æder resterne af fredagsslikket og kigger på Valdemar, der vist snart er klar til formiddagslur...

Formiddagslur kl 07.54 fantastisk så tingene ændre sig når man får børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Formiddagslur kl 07.54 fantastisk så tingene ændre sig når man får børn :)

Haha, hvor er det bare sandt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver at vågne. Overvejer et bad HELT ALENE for at få mig i bedre humør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er lige vågnet. Drømte om min Vannivaps og udstilling i nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige vågnet og skal op og gøre klar til middagsgæster om et par timer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter på at svigerne kommer. De sagde at de tog morgenmad med og kom ved 9 tiden. Hvad er klokken så lige nu?

Ku jo bare ha taget noget at spise kl 6 i morgen i stedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Formiddagslur kl 07.54 fantastisk så tingene ændre sig når man får børn :)

Hehe, true!

Venter på at svigerne kommer. De sagde at de tog morgenmad med og kom ved 9 tiden. Hvad er klokken så lige nu?

Ku jo bare ha taget noget at spise kl 6 i morgen i stedet.

Argh irriterende :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter på at svigerne kommer. De sagde at de tog morgenmad med og kom ved 9 tiden. Hvad er klokken så lige nu?

Ku jo bare ha taget noget at spise kl 6 i morgen i stedet.

jeg synes det er sjovt, så forskelligt bare i en familie, man kan se på at overholde aftalte tidspunkter.

Min søster kommer ALDRIG til aftalte tidspunkt, og ringer ikke engang, hvis hun bliver forsinket. Jeg er meget tidsrytter. Er det kl. 5, så er det kl. 5 og ikke 5.30. Skulle man blive forsinket, så giver man lige besked

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes det er sjovt, så forskelligt bare i en familie, man kan se på at overholde aftalte tidspunkter.

Min søster kommer ALDRIG til aftalte tidspunkt, og ringer ikke engang, hvis hun bliver forsinket. Jeg er meget tidsrytter. Er det kl. 5, så er det kl. 5 og ikke 5.30. Skulle man blive forsinket, så giver man lige besked

Sådan har jeg det også. Derfor synes jeg at det er tåbeligt at sige mellem 9-10 for så mener jeg at det er kl. 9.30! Er de her ikke om 5 min, så tager jeg altså noget morgenmad. Jeg kan ikke trække den længere, når jeg ved at Lasse kan vågne snart og ska ha mad (ammes).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det også. Derfor synes jeg at det er tåbeligt at sige mellem 9-10 for så mener jeg at det er kl. 9.30! Er de her ikke om 5 min, så tager jeg altså noget morgenmad. Jeg kan ikke trække den længere, når jeg ved at Lasse kan vågne snart og ska ha mad (ammes).

jeg havde slet ikke ventet så længe. Kl 10 så burde de havde indfundet sig, hvis det stod til mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER