Mama

Kvalme, kvalme, kvalme..

9 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg er plaget af meget ekstrem døgnkvalme og svimmelhed, deraf også nedsat appetit. Der har været dage hvor jeg har grædt fordi jeg har haft det så skidt.

Hvornår stoppede i med at have kvalme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er det dårlige eksempel for jeg har stadig kvalme og får behandling for det en gang i ugen. Tror ikke det stopper for mit vedkommende før efter fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 14+3 og har BESTEMT stadig også kvalme og mange opkastninger. Så meget, at jeg nu har emailet min læge for at se, om der er noget, jeg kan gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhh ja....en af graviditetens "glæder" :( Stakkels dig...

Med mine 2 graviditeter har kvalmen stoppet efter uge 12 ca....

Nogle har det MEGET og andre får slet ikke kvalme....en af mine veninder har været sygemeldt fra job siden uge 5 pga ekstrem kvalme og opkast og får noget hos lægen for det. Nu har hun kun 3 uger igen og den er aldrig aftaget....

Men sådan er der så mange historier...mon ikke din aftager efter uge 12 også ? DET håber jeg! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved udemærket hvordan du har det :( Jeg var fra uge 6 sygemeldt i 3 uger pga ekstrem kvalme og opkastinger.. Jeg havde fat i min læge et par gange, fordi det bare er SÅ frustrerende og især når det er i døgndrift.. Bare jeg så et billede af mad i en reklame kastede jeg op..

Men, det bedste jeg kunne gøre var akupunktur :) Det hjalp stort set med det samme og jeg har ikke kastet op siden, kun haft lidt halsbrand.. Så det er klart mit bedste råd :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kvalmen er en af de glæder som er et marridt at gennemleve.. Man kan finde en masse brugbare tips på nettet som kan tage den værste del. I min første graviditet slap jeg aldrig rigtig af med den, den var udholdenlig og gjorde at jeg aldrig skulle have flere børn :P Så blev jeg uplanlagt gravid med Victor og havde den skønneste graviditet med kun kvalme i et par uger.. Det er dette fodspor jeg håber du følger

Tillykke med graviditeten og pøj pøj med kvalmen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke holde det ud hvis det fortsætter i flere uger endnu. Jeg er undervægtig i forvejen, så jeg er herre rædselsslagen for at der rygere flere kilo af. De sidste par dage har jeg også fryset meget, med en blanding af let feber.

Har i også oplevet det samme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder også i samme skidt :( kan virkelig ikke tage mig sammen til noget netop pga jeg har alt den kvalme samt svimmelhed, det er noget så frustreret pt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i uge 14 før kvalmen forsvandt helt!<_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER