Tinapigen83

av av

6 indlæg i dette emne

Hej allesammen

Ville hører om der er andre end mig der døjer med stikkende smerter i lysken og når man går nogen gange så slemt at man ikke kan rejse sig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har faktisk oplevet nogle rigtig trælse smerter i lysken i dag hvor jeg gik en tur i gågaden.. Dog kun i højre side. Men ikke noget der ellers har været der. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja sådan har jeg det også når jeg går :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det kan godt lyde som på begyndende bækkensmerter. er du førstegangs fødende kan det også være baby der ligger og hygger. Jeg har problemet når han ligger langt nede i bækkenet. Heldigvis flytter de rundt meget stadigvæk for det kan virkelig gøre ondt.

Der er ikke andet for end et lille hvil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA JA JA troede bare det var mig fordi jeg er I daarlig kondi eller noget ligesom sidestik bare laengere nede. Det hjaelper mig at holde maven ind/fast med haanden naar det er.(er kun I hoejre side) Noglegange gaar det saa over igen men oftere og oftere maa jeg vende om og gaa meget meget langsomt hjem igen hvilket hunden paa ingen maade er tilfreds med. Det hjaelper mig ogsaa at sidde lidt ned - desvaerre er det nu aarstiden hvor du bliver vaad I r*en men hellere vaad end ondt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bækkenløsning , men det må også være fordi lillepigen vokser,ja man må tage Musse skridt når man går,men træls med trapper er simpelthen så forpustet bagefter hehe men det er rart jeg ikke er den eneste med de smerter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER