Glossi

Mens-lignende smerter efter orgasme?

6 indlæg i dette emne

Hej piger!

Det her lyder nok som et lidt underligt spørgsmål, men jeg ville høre, om nogle af jer havde oplevet det samme.

Her de sidste dage har jeg fået sådan nogle underlige smerter i den nederste del af maven efter orgasme - det føles næsten som menstruationssmerter/kramper, og det har jeg godt nok aldrig oplevet før. Er det nogen, der har prøvet det eller ved, hvad det kan skyldes? Det er ikke fordi, det gør vanvittigt ondt eller varer så lang tid, kun et par minutter godt og vel, men det er da irriterende alligevel.

(Og undskyld spørgsmålets karakter, men jeg ved, I ka' ta' det) :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg oplevede det faktisk ret tit under graviditeten... Vil så lige skynde mig at sige at jeg har en veninde (som ikke er gravid) der altid har døjet med det i sådan en grad at hun bliver nød til at tage tog gange panodil efter hver gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på fra mobilen, så kan ikke lige se om du er gravid?

Jeg får meget kraftige plukveer efter orgasmer, og de er med en mens lignende krampe/smerte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle ikke være gravid (desværre, forledes jeg næsten til at sige), så det skulle ikke være derfor. Måske har det noget at gøre med, at menstruationen er på vej måske, selvom jeg ikke lige kan huske at have oplevet noget lignende før.

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplevede det da jeg var højgravid sidst. Fik en gedign plukve og menssmerter som varede op til 20 min efter :rolleyes haha, ikke lige det fedeste. Har ikke prøvet det ud over dengang....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu hvor jeg er gravid er det plukveer jeg har.

Men oplevede også en mens lignende smerte før graviditeten, og den fandt jeg ud af hang sammen med hvor jeg var i cyklussen. Når jeg havde ægløsning var min livmorhals rykket længere frem (naturlig proces for at gøre vejen for sædceller kortere). Og når vi havde sex (i sær i nogle stillinger hvor J kom for langt ind), fik jeg ondt fordi han ramte livmorhalsen og dermed generede musklerne dernede. Synes at det blev værre efter jeg stoppede med p-piller, tror det var fordi mine ægløsninger blev kraftigere.

Det der mest hjalp mig, var simpelthen at jeg var ovenpå og altså den der styrrede hvor langt han kom ind.

Aner ikke om det er det du oplever, men ville da lige give mine erfaringer med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER