Miss.Tang

Trøske og danskvand

4 indlæg i dette emne

Ja hvorfor er det at det er danskvand man skal bruge? er det kulsyren der gør det eller? Jeg har også fået noget brentan, men jeg synes bare ikke rigtig der sker noget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror det er kulsyren, der gør forskellen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hvorfor er det at det er danskvand man skal bruge? er det kulsyren der gør det eller? Jeg har også fået noget brentan, men jeg synes bare ikke rigtig der sker noget :(

husker du at behandle dine brystvorter? At smide gylpebleen til vask hver gang? at skifte amme indlæg? (eller hvis du giver flaske) koge suttehovedet i 5 min. (det samme med suttebrikken). Desinfektions gel er også GULD værd! For den svamp sidder bare overalt så brug det på dine hænder med jævne mellemrum.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

husker du at behandle dine brystvorter? At smide gylpebleen til vask hver gang? at skifte amme indlæg? (eller hvis du giver flaske) koge suttehovedet i 5 min. (det samme med suttebrikken). Desinfektions gel er også GULD værd! For den svamp sidder bare overalt så brug det på dine hænder med jævne mellemrum.

Jeg har faktisk ikke tænkt iver det med gylpebleen.. Men ammebrikken bliver hældet over med kogende vand HVER gang. Og ammeindlægget skiftet når de er våde. Og så har jeg brentan gel til hende og mig. Men jeg skal nok være lidt mere effektiv med danskvanden også..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER