Little Angels <3

Nå.. Hvordan går det så med folket? :)

7 indlæg i dette emne

Jeg tænkte lige det kunne være hyggeligt, at få en update fra alle os om hvordan det går efterhånden..

Jeg selv slipper mere og mere for kvalmen.. Dog tager den stadig sin plads dagligt, men kun kortvarigt hver gang! Så er jeg til gengæld blevet HELT VILDT følsom overfor lugte.. ALT stinker simpelthen i min verden, og min kæreste er ved at bliver sindssyg af at høre kommentarer om, at der er én i opgangen som ryger nu, at han selv har dårlig ånde, at det lugter af parafume fra mit tøjskab, at det stinker når der er nogen som får noget med hvidløg OSV! Stakkels mand, men kan virkeligt ikke gøre for det.. Kan bare ikke klare alle de lugte, som der er for tiden.. Det er ofte dét, som fremkalder kvalmen.. <_<

Nu har jeg så også fået den mærkeligste lyst til spegepølsemadder med syltede agurker på.. WHAT?! tænker man så, men jo.. Du læste rigtigt.. Spegepølsemadder med syltede agurker på, og uhm det er guffeluffe! ;)

Hvad med jer andre..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tjo, det går da frem af...

Min kvalme kommer kun når jeg spiser for meget, og til morgenmad er det ikke mere end en halv bolle der skal til :/

Jeg spiser stadig små måltider og mine cravings er alt fra klementiner til bonbon bolsjer :) de skifter ca. En gang i timen så manden får lange indkøbslister.

Der ud over døjer jeg med mit bækken, jeg kan dårligt rejse mig fra sengen/sofaen. Når jeg endelig tager mig sammen skal jeg knækkes på plads og det gør hamrende ondt. Det siger knæk ca. 3 gang og fordi at det gør så ondt får jeg det fysisk dårligt så mange gange må jeg sætte mig ned igen.

Manden står får ALT her hjemme - så han har det også hårdt.

Jeg skal til lægen imorgen og have lavet en lægeerklæring til kommunen da jeg er på a-kasse og har været sygemeldt i over 21 dage, så regner med lige at høre ang. mit bækken. For det er ikke til at holde ud!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det super, ingen kvalme eller gener. Lidt bobler i maven, tror altså jeg kan mærke baby!!! Ihh!

Cravings, min pommes craving er lidt bedre men findes stadig. Ellers er der ikke rigtig nogen cravings, er bare SULTEN og syntes der er længe til frokost og vi spiser tidligt på kontoret (11.30)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det super, ingen kvalme eller gener. Lidt bobler i maven, tror altså jeg kan mærke baby!!! Ihh!

Cravings, min pommes craving er lidt bedre men findes stadig. Ellers er der ikke rigtig nogen cravings, er bare SULTEN og syntes der er længe til frokost og vi spiser tidligt på kontoret (11.30)

Hvor vildt du allerede kan mærke baby :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det også super.. Jeg har kun kvalme engang i mellem og så er det kun "baggrundskvalme", ikke noget jeg ikke kan holde ud :) Desuden gik NF så godt, at jeg sejler på en lyserød sky for tiden. ELSKER 2. trimester :loveshower Glæder mig til snarlig kønsscanning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det super. Har stadig ingen gener, er meget taknemmelig :)

Har dog i dag og i går lidt ondt dernede, håber det bare er ligamentssmerter, det regner jeg med.

Glæder mig meget til om 1 uge hvor jeg er 14+0, det er for mig en milepæl fordi der i mit hoved så virkelig er lille risiko for at miste. Vrøvl måske men sådan har jeg det.

NF gik jo rigtig godt så lige nu er vi bare rigtig glade :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså thumbs up til jer, som slet ingen gener har.. GID det var mig.. Har bare haft sådan en nedern aften/nat igår, og så idag med.. Da jeg ville gå i seng omkring kl 10.20, så fik jeg bare den ONDE kvalme.. Kunne næsten ikke slippe af med den igen.. Men, faldt altså i søvn.. Så ville skæbnen, at jeg ligeledes vågner med kvalme til morgen, og så har det ellers kørt on and off helt indtil nu.. Gad vide om det fortsætter.. <_< Kan hvert fald ikke overskue madlavningen på nuværende.. :puke

Øv, øv og atter bøv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER