Klitgaard1990

er den her følelse normal ved plukveer?

3 indlæg i dette emne

mine plukveer er efterhånden begyndt at blive stride...

i starten var det ikke så slemt og kunne bare mærke det fordi de strammede lidt og maven blev hård..

nu er det efterhånden sådan at jeg synes det er begyndt at blive ubehageligt når maven bliver HELT hård (den var ikke SÅ hård i starten da jeg fik plukveer) og føler et kæmpe pres ned mellem mine ben når jeg har plukveer også..

og nogle gange når jeg går eller når vi kører over en ujævnhed i vejen med bilen, føler jeg også et pres ned mellem benene og nogle gange kan jeg godt få følelsen af at hele mit underliv nærmest bliver presset ud og vender med vrangen udad (sorry for detaljerne)

er det helt normalt?

(er forresten 35+1 hvis dem der er på babyklar med mobilen osv ikke kan se min signatur)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder genkendeligt. Jeg havde det også som om hun prøvede at presse sig ud under nogle plukveer, og særligt bilture var slemme.

Då får luge et :kram2 - det er heldigvis snart overstået :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder genkendeligt. Jeg havde det også som om hun prøvede at presse sig ud under nogle plukveer, og særligt bilture var slemme.

Då får luge et :kram2 - det er heldigvis snart overstået :)

Jeg er totalt på bar bund omkring alle de tegn. For sidst havde jeg det ikke sådan her og det endte med AKS 37+0.. Så jeg må jo spørge til råds herinde når min JM nærmest ikke har tid til at lytte og bare vil have en hurtigt ud af døren

Men det er dejligt at høre at jeg ikke er den eneste der har oplevet det. Har godt nok tænkt mange gange på om der var noget helt galt når det føles sådan

Og tak for kram :) det var tiltrængt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER