Solvej99

Opdatering af iPhone

7 indlæg i dette emne

Jeg må nok hellere snart se at få opdateret min iPhone. Har haft den i over 2 år og har aldrig opdateret den :whistling

Er der nogen, der ved, om man mister alle sine billeder, når man opdaterer? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du mister ingen data (det har jeg ihvertfald ikke gjort) men for en sikkerheds skyld kan du evt overføre alle dine billeder til din computer.

Hvis du trykker på gendan sletter du alle data

Hvis du trykker opdater slukker din telefon under opdateringen (mere hvis du venter et opkald ).

Du skal lige være OBS på om du kan ringe ud bagefter opdateringen. Hvis ikke så går i ind i indstiller og nulstiller dit netværk (du mister ikke noget på mobilen de det)

Håber det kan hjælpe :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du mister ingen data (det har jeg ihvertfald ikke gjort) men for en sikkerheds skyld kan du evt overføre alle dine billeder til din computer.

Hvis du trykker på gendan sletter du alle data

Hvis du trykker opdater slukker din telefon under opdateringen (mere hvis du venter et opkald ).

Du skal lige være OBS på om du kan ringe ud bagefter opdateringen. Hvis ikke så går i ind i indstiller og nulstiller dit netværk (du mister ikke noget på mobilen de det)

Håber det kan hjælpe :-)

Tusind tak for dine tips :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm har du aldrig synkroniseret og sikkerhedskopieret den??? Det gør du lige inden så ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo den bliver synkroniseret med itunes indimellem ;)

Billederne lægger jeg jævnligt ind på min pc, men ville bare høre om de forsvinder fra mobilen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har lavere end iOS 5 så sletter den alt fra telefonen og måske lægger den det tilbage igen. En sikkerhedskopi ville være en god idé

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lykkedes det at få den opdateret :yay

Jeg fik lavet en sikkerhedskopi og alle mine billeder er der stadig :)

Tak for hjælpen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER