sivtop

Hvor jeg glæder mig til at give min datter sin julegave...!

14 indlæg i dette emne

Min datter på 11 er helt totalt teenage overcrazy skør med drengebandet One Direction :glad

De kommer til Danmark næste år, og højeste ønske fra pigen er at opleve dem til koncert. Har ellers altid været lidt imod at tage børn med til noget så stort og voldsomt... men hun ønsker det så meget så det ikke kan beskrives. Billetterne blev sat til salg i dag kl 10.. jeg sad klar, men regnede altså ikke med det ville være det store problem at få et par ok pladser. Men holy moly :klap Sad i kø 20 minutter for at komme ind, og så var ALT væk... :klap

Prøvede til nogle gange, og pludselig fik jeg sørme to billetter,,, haps!! :glad

Dog står der med småt... "evt. med begrænset udsyn sidesyn! Nå, og hvor slemt er mon så det? Har i prøvet at være afsted med billetter til noget, hvor der står sådan en tekst?

Vi fik pladser egentlig meget tæt på scenen, men helt ude i siden. Ved godt vi ikke får det fulde udbytte af koncerten, men kan hun bare fange nogle glimt af heltene og høre musikken, så vil det osse være fedt. Men bliver da lidt bekymret når det står på den måde.

Men... UUUUUHH hvor jeg glæder mig til hun skal pakke den gave op :7himmel :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været til sådan en koncert - og det er ikke fordi man kan se voldsomt meget - Showet er lavet meget til dem " i midten" og fordi man sidder forholdsvis langt fremme i siden, er det kun når de er dernede man ser dem..

MEN; jeg var til min første koncert da jeg var 13 - og jeg stod sååå langt nede, at det var små prikker - men det var og er den største koncertoplevelse jeg har haft :)

Din pige bliver ellevild!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt, er sikker på at den julegave vil bringe stor glæde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååhh.... hvor er i søde :7himmel

Specielt den der med at de var små prikker og alligevel var det den største oplevelse... den kan jeg lige labbe i mig :loveshower Tænker osse, at bare hun ser dem kigge ud til os ind i mellem, så bliver hun ikke til at skyde igennem, og så høre deres musik selvfølgelig... :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååhh.... hvor er i søde :7himmel

Specielt den der med at de var små prikker og alligevel var det den største oplevelse... den kan jeg lige labbe i mig :loveshower Tænker osse, at bare hun ser dem kigge ud til os ind i mellem, så bliver hun ikke til at skyde igennem, og så høre deres musik selvfølgelig... :7himmel

Jeg kan stadigvæk huske hvordan den følelse, da de gik på scenen var - At de mennesker jeg bare havde hørt så meget, kunne alle sangene at de var VIRKELIG og jeg var i SAMME RUM.. Gud hvor jeg tudede :whistling Havde stået i kø HELE dagen, og jamen stemningen var bare SÅ fed - alle de mennesker, og alle talte bare om det samme.. Du skal nok være forberedt på at høre meget om de drenge ;)

Synes det er fantastisk du giver hende den oplevelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan stadigvæk huske hvordan den følelse, da de gik på scenen var - At de mennesker jeg bare havde hørt så meget, kunne alle sangene at de var VIRKELIG og jeg var i SAMME RUM.. Gud hvor jeg tudede :whistling Havde stået i kø HELE dagen, og jamen stemningen var bare SÅ fed - alle de mennesker, og alle talte bare om det samme.. Du skal nok være forberedt på at høre meget om de drenge ;)

Synes det er fantastisk du giver hende den oplevelse :)

:ditto - min første koncert er også stadig den fedeste musik oplevelse - levede højt på den i flere år, jeg stod helt oppe på tribunen ude i siden og kunne ikke se alt, men oplevelsen var stadig en af de største i mit liv. Du kan måske forberede hende, så kan hun kun blive positivt overrasket.

Glæder mig til at høre hvad hun siger til det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vær forberedt på teenage skrig ;)

Det gør folk stadig når jeg er til Backstreet Boys koncert, og vi er da immervæk noget ældre ;)

Selvom i måske får begrænset udsyn, så vil det være en fantastisk oplevelse for hende. :)

Husker stadig min første koncert med Backstreet da jeg var 16-17. Bare det at være i samme rum som dem.... :D stemningen er altid fantastisk og man føler sig helt fornyet bagefter :)

Glæder mig til mine piger er store nok til at opleve den slags :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan stadigvæk huske hvordan den følelse, da de gik på scenen var - At de mennesker jeg bare havde hørt så meget, kunne alle sangene at de var VIRKELIG og jeg var i SAMME RUM.. Gud hvor jeg tudede :whistling Havde stået i kø HELE dagen, og jamen stemningen var bare SÅ fed - alle de mennesker, og alle talte bare om det samme.. Du skal nok være forberedt på at høre meget om de drenge ;)

Synes det er fantastisk du giver hende den oplevelse :)

Jeg tror hun bliver helt høj af oplevelsen, og ved med sikkerhed at tiden til Maj bliver laaaang og vil nok kun handle om en ting :whistling Jeg glæder mig sådan til at give hende oplevelsen, og vil under hele koncerten bare betragte hendes ansigt og glæde.. det bliver fantastisk :7himmel Ja, samme rum, det er jo stort... faktisk er man jo ikke langt fra dem i realiteten, så hun bliver ikke til at skyde igennem :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto - min første koncert er også stadig den fedeste musik oplevelse - levede højt på den i flere år, jeg stod helt oppe på tribunen ude i siden og kunne ikke se alt, men oplevelsen var stadig en af de største i mit liv. Du kan måske forberede hende, så kan hun kun blive positivt overrasket.

Glæder mig til at høre hvad hun siger til det ;)

Det lyder vel nok osse godt, at du nok egentlig har stået lidt samme sted som vi kommer til, og alligevel fået en super oplevelse.. :7himmel Jeg har nemlig osse tænkt mig at forberede hende på hvor vi skal stå, ville så gerne ha givet hende nogle billetter lige foran scenen, men det var bare en umulighed.. og som det har udviklet sig, så tror jeg bare vi skal være glade for de billetter vi har fået. Mange har prøvet forgæves, vi var trods alt lidt heldige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vær forberedt på teenage skrig ;)

Det gør folk stadig når jeg er til Backstreet Boys koncert, og vi er da immervæk noget ældre ;)

Selvom i måske får begrænset udsyn, så vil det være en fantastisk oplevelse for hende. :)

Husker stadig min første koncert med Backstreet da jeg var 16-17. Bare det at være i samme rum som dem.... :D stemningen er altid fantastisk og man føler sig helt fornyet bagefter :)

Glæder mig til mine piger er store nok til at opleve den slags :)

Jeg er forberedt på teenagetøsehvin og skrål... :D :D

Dog er det hele siddepladser, så måske stemningen bliver manet lidt til jorden? Ej, pigerne skriger nok uanset hvad :D

Og siddepladser passer mig ganske fint, for den dato har jeg en månede til termin.. :o Planen er at jeg tager med, men kommer noget i vejen bliver det far... jeg vil bare så gerne opleve hende opleve det :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til Robbie Williams i parken hvor det stod det samme på billetterne, men vi så altså suuuper godt, og man var jo meget tættere på Robbie end hvis man sad langt tilbage. Så jeg tror i skal glæde jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er altså så søde sådan nogle små pigerr :7himmel

Min niece på 11 sendte mig en sms idag, hvor hun glædestrålende fortalte at, hun sammen med en veninde skulle afsted til koncerten. Og de vidste ikke engang deres mødre ville bestille biletter.

Nu har jeg selv været til koncert et par gange i boxen. Jeg har dog aldrig, sat der hvor i skal sidde, men af hvad jeg har hørt så ser man altså stadig rigtig, rigtig fint derfra. Så jeg tror ikke du skal være så bekymret over det. Bare glæd dig over, at din datter får en fantastisk oplevelse.

Hilsen Ulla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er forberedt på teenagetøsehvin og skrål... :D :D

Dog er det hele siddepladser, så måske stemningen bliver manet lidt til jorden? Ej, pigerne skriger nok uanset hvad :D

Og siddepladser passer mig ganske fint, for den dato har jeg en månede til termin.. :o Planen er at jeg tager med, men kommer noget i vejen bliver det far... jeg vil bare så gerne opleve hende opleve det :7himmel

De skriger uanset hvad ;)

Har selv været til koncert med siddeplads og synes at stemningen er stadig helt i top :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begrænset udsyn betyder, at i ikke vil kunne se det hele, men at i stadig vil kunne se en del. Ofte er det en mast, der står i vejen, eller at vinklen i forhold til scenen er lidt ringe. Men det betyder ikke, at det bliver en skidt koncert ;)

Er det i Forum i skal se dem?

Hvis vinklen er helt hen i vejret, kan i altid hive fat i en trouble-shooter og spørge pænt, om i kan få en anden plads. De har nogle gange nogle ekstrabiletter, der er reserveret i forhold til folk, der ikke kan se noget fra deres pladser. Det værste der kan ske, er at du får et nej ;)

Jeg tror helt bestemt at hun bliver glad for biletterne, og for en pige på 11 er en Koncert en fed oplevelse i sig selv! (Og så er siddepladser ikke så hektiske, da der tit bliver skubbet en del på ståpladserne)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER