TinaG

Er vi her endnu...:-)

10 indlæg i dette emne

Er der mon stadig liv i vores terminsgruppe?:-)

Det er jo fantastisk at vi nu er gået ind i vores terminsmåned!!!

Ved jo, at der allerede er et par stykker, der har født:-)

Stort tillykke!!!

Håber I alle har det godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, altså jeg er her jo... Gad vide, hvor mange der er tilbage herinde af november folk :)

Sidder pt på 4 time med lillepigen ved patten, hun nægter at sove medmindre den bruges som sut! :boohoo Manden snorkbobler ved siden af og jeg har lyst til at slå ham eller smide ham ud af soveværelset ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også... Mads kom til verden den 31. Okt. Kl 03.02.....

Jeg kender til det med at han kun vil hænge i brystet. Det er så ok , for han hjælper jo med til, atbmælken løber til...

Håber da vi kan få gang i gruppen igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ja her ligger kæresten også og sover ved min side, men han havde ham så et par timer i aftes, hvor jeg kunne sove...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med jeres små guldklumper!!! Hvor er det fantastisk at høre:-)

Jeg glæder mig så meget til jeg selv er på den anden side af fødsel og kan nyde det som jer:-)

Endnu engang kæmpe tillykke!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mig, er der skam også stadig liv i!

Ihh, tillykke til de som allerede har født! Det må være skønt endelig at sidde med basserne i armene! :loveshower Og det lyder da til at det hele går godt!!

Jeg glæder mig, ligesom dig Tina G, også bare til at få fødslen overstået. Forhåbentligt i løbet af næste uge! Er træææææt og tung og KLAR til at møde basse-prinsen! Kæresten er også rimelig klar, så man sidder efterhånden bare ret op og ned og venter :whistling

endnu engang stort tillykke med de første november-bebser :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, jeg er her også.

Jeg havde termin den 10. november, men har allerede født min søn sidste mandag (29.10.)

Det var en turbofødsel, Rasmus blev født kun godt 2 timer efter vores ankomst på Hvidovre Hospital. Jeg havde slet ikke forventet det ville gå så hurtigt, så jeg ventede for langt til at køre på hospitalet og havde den mest forfærdelige tur igennem eftermiddagstrafikken med begyndende pressetrang... da vi ankom på hospitalet og jeg endelig fik en undersøgelse, kunne JM allerede se hovedet. Og efter 75 minutters pressefase (lidt for langt, men det lykkedes mig at presse ham ud i andensidste forsøg før de sagde at de skulle bruge sugekop) var han der.

Stort tillykke til jer andre to - og alt muligt held og lykke til alle andre november mødre, jeg håber at I snart kommer ovre på den anden side af fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er her også stadig :)

Stort tillykke til jer, der allerede har født :loveshower :loveshower

Jeg GLÆDER mig til at følge trop, men der går nok et par uger endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også stadig :)

Kæmpe stort tillykke til Jer der har fået Jeres dejlige babyer i armene :biglove

Jeg glæder mig rigtig meget til at nå så langt, regner dog også med der lige går lidt tid endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange babyer er der kommet i vores terminsgruppe indtil nu?

Jeg ville håbe vi kunne få lidt mere gang i gruppen igen... Er i ikke med på det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER