MAMMA_LICIOUS

tude indlæg

8 indlæg i dette emne

Har lige brug for at komme af med en masse følelser...

Jeg et blevet ramt af en god omgang forkølelse.. jeg sover bare rigtig dårligt og har det bare dårligt.. oven i det har jeg en bekymring omkring baby.. har rigtig ofte en følelse af slet ikke at være gravid.. det gør mig rigtig ked af det og så får jeg dårlig samvittighed fordi alle går og siger det er vigtigt for barnet at jeg er glad og positiv!

Skal til nf i næste uge men er så bange for at der slet ikke er noget.. øv altså hader al den bekymring

Undskyld mit lille tude indlæg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil bare lige give dig en masse af dem her:

:kram :kram :kram :kram

Det er en rutchebane i sig selv at være gravid, og så at være syg oveni! Bekymringer om babyen tror jeg også bare er en del af at være gravid. Jeg har også mine bekymringer, selvom jeg er blevet scannet flere gange og alt har set fint ud.. Håber det kan lette en smule på dem efter NF, hvor du ser din bebs sprælle rundt og være glad og sund og rask derinde! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja håber det hjælper at se den for selvfølgelig er der en baby og den har det godt ;)

Snakkede også lige med lægen og har fået recept på en næsespray.. så håber den hjælper

Brugte nemlig en almindelig spray i går.. og blev bare ramt af dårlig samvittighed ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ha, så vil jeg da også lige ud med noget.. Har fået blærebetændelse for 2. Gang nu i graviditeten + at jeg har fået svamp! Jeg gør ALT det rigtige!! Det er håbløst.. Og jeg har været SÅ ked af det, men når du ser baby er i live, bliver du så glad og frisk igen og overskuddet kommer tilbage! <3 <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god bedring med din forkølelse - og med dit humør.

ja, jeg har også tit maaange gange at jeg er nok slet ikke gravid, der er nok ikke noget. Måske er den lille gået til.

Så tænker jeg på hvor meget der egentlig skal til førend sådan en graviditet lige går væk igen, jeg tænker på alle de mødre og unge piger jeg møder i mit arbejde der blev hovsa-gravide og egentlig helst ville have været fri men så gennemfører alligevel - de mister heller aldrig barnet.

Så hvorfor skulle jeg?

Selvfølgelig er vi gravide :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg blander mig lige trods jeg har termin 1 april

Jeg Havde det ligesådan, kunne heller ikke lade være med at tænke om det virkeligt var rigtigt at der gemmer sig en lille en der inde. men tro mig det hjælper når du først har set den lille, og jo længere du kommer frem i graviditeten jo mere kommer morfølelsen og følelsen af at VÆRE GRAVID og ikke skal gå og mindre sig selv om at det faktisk er rigtigt.

Jeg ´var også bekymret over at jeg ikke følte mig gravid... havde ikke følelsen af at det faktisk var rigtigt. men det kom, og som maven vokser bliver det mere og mere virkeligt .. :-)

Mvh en april mor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres besvarelser alle sammen.. det er alligevel lidt dejligt at jeg ikke er den eneste med.de følelser ;)

Og også god bedring til dig athen11.. træls med blærebetændelse og så for 2. Gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i stedet for næsespray, så brug saltvand, det bruger jeg altid, får altid næseblod ved næsespray, og HUSK C vitaminer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER