Mommy

Sørgsmål ang liberos startpakke

9 indlæg i dette emne

Hmm jeg har meldt på min libero side at jeg er gravid igen, så jeg går og venter på at få den der seddel med posten som man kan aflevere i Bilka og få sin pakke. Er der nogen, der kan fortælle mig hvornår man får den? Jeg synes jeg kan huske fra sidste gang jeg var gravid at man fik en med det samme man meldte sig ind (sådan mere eller mindre) og så fik man en igen når baby var ½ år?

Men nu har jeg altså ventet et par måneder siden jeg meldte mig ind?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik først et brev en md før termin om at jeg ku hente startpakken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også hørt at man først modtager den "kort" for termin:-) 1-3 mdr før menes jeg at have hørt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også hørt at man først modtager den "kort" for termin:-) 1-3 mdr før menes jeg at have hørt :-)

Jeg mener også der stod 1-2 mrd før termin da jeg bestilte min

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg meldte mig til i går. Jeg skulle sætte kryds i en af følgende:

- jeg har børn mellem 1-2 år

- jeg venter mit første barn

Hmm ingen af delene passer til mig! Jeg endte med at sætte mit kryds tilfældigt, så må de da selv om det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik brevet for 2-3 uger siden. altså uge 30 eller 31.. så bare rolig.. den skal nok komme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også brev for et par uger siden og er nu i uge 35 så den skal nok komme, men syntes nu ikke den var noget at råbe hurra for <_< den fra Rema 1000 synes jeg er klart den bedste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg meldte mig ind, da der var ca. 2 måneder til termin, og der stod at man fik brevet op til 2 måneder før, men jeg nåede at gå på barsel inden jeg fik brevet, så det har været omkring 3-4 uger før fødsel. Det var lidt ærgeligt, eftersom jeg arbejder tæt på en Føtex, men ikke gad køre 35 km. for en babypakkes skyld i min barsel, så jeg hentede den ikke <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker for jeres svar.... jeg venter i spænding :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER