Guest

Mie fik 3 dåbsruller hvilken skal vi vælge?

21 indlæg i dette emne

Nu står vi med 3 dåbsruller og skal vælge for Mie hvilken hun skal have, 2 er ens men den ene er med sådan en holder så valget står egentlig mellem 2.

Det ene er en rulle som måske er lidt kedelig i forhold til den anden, men det er en RULLE. Den anden er virkelig sød med Noas Ark, men er en æske.

Hun fik æsker til mælketænder og hårlok der passer til rullen, og det var som et sæt til æsken.

I kan lige se dem.

camqt.jpeg

fh2Ej.jpeg

Umiddelbart er jeg selv mest til designet på den nederste, men der er bedre plads til gravering på den øverste og så er det en rulle. Jeg syntes det er svært at vælge for mit barn - hvad syntes I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes bedst om det øverste, men det er måske fordi man ikke helt får det rigtige billedet af det, når det er i æsken?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm den nederste vender.på hovedet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg ELSKER Noahs ark, men lige her synes jeg måske den øverste virker mere dåbsrulle-agtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er mest til den øverste fordi det er en rulle og udelukkende derfor. Synes begge to er fine og søde, men ja, ville selv helst have en rulle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg ELSKER Noahs ark, men lige her synes jeg måske den øverste virker mere dåbsrulle-agtigt.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg ELSKER Noahs ark, men lige her synes jeg måske den øverste virker mere dåbsrulle-agtigt.

Ja det er jo lige præcis det der er dilemmaet, en kedelig rulle eller en kær æske!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er mest til den øverste. ( den har vi selv Hehe ) ved ikke hvorfor men synes den nederste er mere drenget :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Den øverste kan jeg bedst lide :)

Men sikke nogen fine gaver :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den øverste den er ikke så rodet og uoverskuelig som den anden :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg slet slet ikke til dåbsruller og de der dåser til tænder osv.

Men synes den nederste er rigtig fin. Specielt fordi den ikke er som en alm dåbsrulle :)

Det er ikke noget man ser alle steder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er en dåbsrulle?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nok mest til rullen..... Dn nederste er VILDT sød! Men jeg tænker bare at hvis hun en dag selv skal have den rulle stående i en lejlighed eller noget, så er det måske federe at den ikke er så "børnet" ...... Men nu ved jeg jo ikke om det er planen hun selv skal have den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det skal hun, det er jo hendes :) jeg er dog stadig ubeslutsom omkring det, for syntes ærligt at rullen er kedelig! Og de små æsker med Noas Ark er bare SÅ fine i forhold til de andre. Bum bum bum... måske har den her tråd overbevist mig om at det er Noas Ark rullen, for kan mærke at når i alle skriver i ville vælge rullen så tænker jeg "ej men den anden er bare så FIN" - men Tjah det er vel også en måde at finde ud af det på :whistling - giver lige en melding når jeg har truffet beslutningen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg slet slet ikke til dåbsruller og de der dåser til tænder osv.

Men synes den nederste er rigtig fin. Specielt fordi den ikke er som en alm dåbsrulle :)

Det er ikke noget man ser alle steder :)

Jeg tror måske også det er sådan jeg har det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er en dåbsrulle?

Det er til at ligge dåbs attesten i (det vil jeg dog ikke, men der kan graveres dåbs dato, navn og kirke i )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor ikke gemme begge og lade hende vælge selv, når tid er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er slet ikke til dåbsruller, men ville nok vælge den øverste. Jeg synes Noahs Ark ser lidt drenget ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den øverste er rigtig fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har selv den øverste til Lauge, men synes den nederste er rigtig fin, fordi jeg ikke har set den før :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER