Anna1980

hader det med urene

13 indlæg i dette emne

Hvor er det træls at vi har stillet urene tilbage. Tobias kan slet ikke finde ud af det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder lige nu og er ret muggen på min mand. Det kan godt være han sov til kl. 9 i morges, men ungerne vågnede til normal tid hvis man ikke kigger på uret.

I morgen er det DP og BH og min mand mener at ungerne skal i seng til normal tid - efter uret. Dvs. en time senere end de plejer!!

Tja- han er jo også it-mand og ved ikke hvor umulige unger kan være når de kommer i institution og ikke er udsovede, men jeg er selv DP og har også arbejdet i BH, og ved hvor træls det kan være :(

Og samtidig så er det synd for ungerne. Linus går i skovbørnehave, dvs. de er ude hele dagen og går langt med oppakning. Derudover bliver det både koldt og vådt i morgen + en dreng der har sovet for lidt = møg!

(ved godt de får en time mere i morgen tidlig - men de kender jo ikke klokken, så de vågner som de plejer, altså en time for tidligt. Og rigtigt gættet - det er ikke manden der står op sammen med dem....)

MÆND *SUK*!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig! Ronja valgte så at vågne to timer tidligere end hun plejer selvom hun endda var kommer senere i seng. Nu er jeg spændt på hvornår hun gerne vil i seng. Lige nu ser det egentlig ud til at hun holder til omk kl 1930 hvor hun plejer at komme i seng :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha! Endelig en fordel ved at have en baby uden rytme what so ever. Her har vi intet mærket på baby- hun har sovet lige så lidt som hun plejer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha! Endelig en fordel ved at have en baby uden rytme what so ever. Her har vi intet mærket på baby- hun har sovet lige så lidt som hun plejer ;)

:D :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha! Endelig en fordel ved at have en baby uden rytme what so ever. Her har vi intet mærket på baby- hun har sovet lige så lidt som hun plejer ;)

Fandme på tide :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her sov Maliva 3 timer mere til morgen :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha! Endelig en fordel ved at have en baby uden rytme what so ever. Her har vi intet mærket på baby- hun har sovet lige så lidt som hun plejer ;)

Endnu engang hatten af for dit optimisme! :o :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna sov 3 korte lure i går og kom en time senere i seng end vanlig og sov sine 12 timer som vanligt (eller noget :rolleyes) så det passede jo fint. I dag har hun sovet fuldstændig efter bogen, og faldt i søvn for natten kl. 19:25, men det var vist for sent - hun var HELT træt! :( Men indeni hendes ur VAR det jo også sent... Heldigvis faldt hun bare i søvn fremfor at kamme helt over og skrige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha! Endelig en fordel ved at have en baby uden rytme what so ever. Her har vi intet mærket på baby- hun har sovet lige så lidt som hun plejer ;)

:D jeg tager hatten af for din optimisme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er vi godt nok også påvirket af sommertid/vintertidssituationen - Elias er i den sidste uge begyndt at falde i søvn allerede 10.30 (hvilket jo reelt svarer til kl. 11.30 og er alm. sovetid for ham) og så tage sin lur der til kl. 13 og så først få middagsmad kl. 13... Jeg tror det er fordi han har været hjemme hele ugen pga. mund, hånd og fodsyge, så jeg er spændt på hvordan det bliver, når han starter op i dagplejen igen på mandag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er vi godt nok også påvirket af sommertid/vintertidssituationen - Elias er i den sidste uge begyndt at falde i søvn allerede 10.30 (hvilket jo reelt svarer til kl. 11.30 og er alm. sovetid for ham) og så tage sin lur der til kl. 13 og så først få middagsmad kl. 13... Jeg tror det er fordi han har været hjemme hele ugen pga. mund, hånd og fodsyge, så jeg er spændt på hvordan det bliver, når han starter op i dagplejen igen på mandag...

Hvad er hånd,mund og fodsyge?

Vi er så småt ved at være tilbage til det normale igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er hånd,mund og fodsyge?

Vi er så småt ved at være tilbage til det normale igen

Det var da dejligt, at det ikke varede længere så :)

Hånd, mund og fodsyge kan du læse om HER

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER