Banshee

Fortalt til de første..

5 indlæg i dette emne

Ja, nytårsdag blev dagen hvor vi fortalte mine forældre at vi skal være forældre i 2011 :loveshower

Grunden til vi valgte at fortælle dem det, er at vi skal til julefrokost med hele familien ved dem. Om fredagen skal vi jo ned og have en tidlig scanning.. Derfor har vi valgt at fortælle dem det, hvis nu det viser sig vi får dårligt nyt på fredag!! Så kan vi nøjes med at skrive vi ikke kommer, også ved de hvorfor :bunny Det er jo lækkert nok..

Vi håber og håber så meget på der er liv i vores lille m&m derinde, og vi kan slet ikke forestille os andet end at der er - det SKAL der bare være!! En lille sund og rask m&m... :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvfølgelig er der liv i jeres lille M&M! Hvor spændende... Hvad sagde forældrene så? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen vi startede jo med at sige intet var sikkert.. Men at jeg skulle scannes på fredag... Min far (Det er min stedfar, men min egen far er død) kiggede og sagde... "Er du gravid??? Tager du pis på os??" Og min mor stod bare med åben mund :glad

Da de fandt ud af det var sandt, så var de helt oppe og køre. De har et "bonus" barnebarn, men dette bliver ellers deres "første".. Så de glæder sig! :wee

De var begge helt fri for "fordomme" om at vi slet ikke er parate, og det var dårlig planlægning - de glæder sig bare, så det er dejligt :loveshower

Så håber vi på vi kan give dem en positiv besked på fredag også jo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen vi startede jo med at sige intet var sikkert.. Men at jeg skulle scannes på fredag... Min far (Det er min stedfar, men min egen far er død) kiggede og sagde... "Er du gravid??? Tager du pis på os??" Og min mor stod bare med åben mund :glad

Da de fandt ud af det var sandt, så var de helt oppe og køre. De har et "bonus" barnebarn, men dette bliver ellers deres "første".. Så de glæder sig! :wee

De var begge helt fri for "fordomme" om at vi slet ikke er parate, og det var dårlig planlægning - de glæder sig bare, så det er dejligt :loveshower

Så håber vi på vi kan give dem en positiv besked på fredag også jo :)

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser SÅ meget fingre for jer :goodluck :goodluck :goodluck og selvfølgelig går det godt :gravid :stork :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER