Anna1980

bider

7 indlæg i dette emne

Tobias han bider mig når han er træt eller ikke får opmærksomhed nok når han er træt.. Har I nogle gode råd?????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er formentlig frustrationer over ikke at kunne udtrykke sig..

Vi oplever det samme med Silje. Her får hun et konsekvent 'nej' og mere gør vi ikke ved det nu, hvor hun ikke er ældre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er formentlig frustrationer over ikke at kunne udtrykke sig..

Vi oplever det samme med Silje. Her får hun et konsekvent 'nej' og mere gør vi ikke ved det nu, hvor hun ikke er ældre

:ditto

Vi siger nej det må du ikke og afleder med noget andet. Hun bliver som regel mega sur over at få nej men sådan må det bare være :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias bliver nemlig også helt hysterisk nærmest, altså læner sig bagover og skriger i vilden sky, og er svær at aflede..

men kan godt være det er fordi han ikke kan udtrykke sig endnu.. troede lidt at det evt kunne være pga tænder, men jo ikke dem hele tiden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vi ikke kan aflede må hun bare rase ud. Jeg vil ikke have hun hverker slår eller bider så der er jeg nok hårdere end ellers. Når vi lader hende rase ud er vi altid i nærheden af hende for hun forstår det jo ikke 100% endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

da Kira var inde i den periode, sagde vi bestemt nej og så blev hun sat ned på gulvet i 1 minuts tid. da vi så tog hende op igen fik hun forklaret at man ikke må bide og derfor blev hun sat ned på gulvet.

hun lærte hurtigt at det jo ikke var sjovt at komme ned på gulvet, så det gik forholdsvis hurtigt over da hun fandt ud af at bide=bliver sat ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har lagt mærke til at tobias tit bider når han ikke får sin vilje eller får skæld ud over noget han ikke må..

har I andre gode råd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER