Guest Vestnic

Sommerferie

49 indlæg i dette emne

Skal I på sommerferie i år, og har I bestilt?

Jeg har bestilt flybiletter i dag,glæder mig meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores sommerferie er nød til at foregå i DK, vi planlægger ikke endnu det kan vi ikek da vi ikke aner om vi kommer afsted men har en ide om at vi muligvis gerne vil til jylland i et luksus sommerhus :

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja vi regner med at vi skal på ferie i år. Vi har nemlig alletideres mulighed. Så hvis alt går vel, så skal vi en tur til Kenya. Min kusine og hendes mand er jo dernede og bor i forbindelse med deres adoption, så vi kan bo hos dem. Så det eneste vi skal betale for er lommepenge og flybiletterne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja vi regner med at vi skal på ferie i år. Vi har nemlig alletideres mulighed. Så hvis alt går vel, så skal vi en tur til Kenya. Min kusine og hendes mand er jo dernede og bor i forbindelse med deres adoption, så vi kan bo hos dem. Så det eneste vi skal betale for er lommepenge og flybiletterne

Det lyder spændende, men hvorfor skal de bo der? Altså i forhold til adoptionen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået lov til at låne svigerforældernes campingvogn, så den tager vi nok med på en campingplads et sted og ligger os tæt på legepladsen. Så kan ungerne selv rende frem og tilbage. Da vi var af sted i sommers der havde vi lejet et feriehus i et feriecenter, men ungerne kedet sig for de kunne ikke bare rende som de ville.

Hvis ikke vi låner campingvognen, så lejer vi nok et sommerhus et sted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder spændende, men hvorfor skal de bo der? Altså i forhold til adoptionen?

Kenya kræver, at man er der i landet i minimum 7 mdr med barnet. Så det er jo alletiders mulighed for os, at lære deres barn at kende og opleve en udrejse, som vi jo også selv skal på om et par år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har jo en lille baby der, så vi skal ihvertfald ikke til udlandet.. Måske det lige skulle være mine forældres sommerhus i Skåne nogle dage :) Vi har snakket om en forlænget weekend til Lalandia, så der sker lidt for Mille også.. Jeg har også lovet hende en tur til bonbonland, tivoli og knuthenborg.. Hun plejer også at komme på ferie hos sin farfar og papfarmor i en lille uge, så hun får nok, at se til .. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kenya kræver, at man er der i landet i minimum 7 mdr med barnet. Så det er jo alletiders mulighed for os, at lære deres barn at kende og opleve en udrejse, som vi jo også selv skal på om et par år.

Okay, det er da godt nok længe, men en spændende oplevelse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har planer om at tage 10 dage til Frankrig, hvor min far og hans kone har et hus. Billetterne er dog ikke bestilt endnu, da jeg ikke ved hvornår jeg kan få ferie.

Derudover har min mand næsten lovet mig at vi kommer på en weekendtur, bare ham og mig, nar jeg er færdig med min HD :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi regner med at tage en tur til london med børnene en uges tid, men ellers har vi ikke rigtig nogle planer. vi skal på skiferie til febuar og på charter til tyrkiet til oktober så tror det bliver en stille og rolig sommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er aldrig på ferie, så nej det skal vi sikkert ikke :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu har vi jo fået en pengegave, som gør at vi nok kan tage en uge til udlandet, hvis allers tingene kommer til at køre for mig. Så det skal vi da klart. Men der er ikke nok til at det kan blive i Juli. Så enten må vi spare yderligere sammen, eller også må vi vente til september.

Men I Påsken tager vi i sommerhuset. Glæder mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi får halvdelen betalt af svigermor, ellers havde vi nok ikke råd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis kæresten får firmabil inden sommer gad vi godt en uge til sydfrankrig på camping :)

men intet er planlagt endnu.

Vi har dog lovet Thomas piger at de skal med næste gang vi rejser udenlands og det koster jo en del at rejse 6 afsted

Ellers skal vi nok en forlænget weekend til england og være sammen med Idas onkel tante og hendes fætre som hun kun har mødt en gang, så vil Idas bio far og kæreste nok også komme over fra Irland

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi plejer at holde sommerferie herhjemme i DK da kærestens unger tager 3 - 4 uger til Italien med deres mor med masser af oplevelser.

Når de så er hos os er det i lidt mere stilfærdigt tempo så de ikke bliver 'stressede'.

Men plejer at tage et par dage i sommerhus, vi skal til Højriis slot og løse mordgåde og så skal den største måske et par dage på nørd-camp på Danfoss Universe.

Vi har derudover årskort til Djurs Sommerland, så der skal vi også ud en masse gange :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til Bornholm fra 1 til 8 maj... med mine forældre, deres hund, min lillebror og hans kæreste. (Det er mine forældres Sølvbryllups gave)

Om vi ellers kommer ud og rejse kan jeg måske godt tvivle på - da vi jo skal spare sammen til "baby"... MEN vi indsætter da hver 14 dag penge på "ferie-kontoen"... Så måske manse giver mig en ferie i fødselsdags gave igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til Bornholm fra 1 til 8 maj... med mine forældre, deres hund, min lillebror og hans kæreste. (Det er mine forældres Sølvbryllups gave)

Om vi ellers kommer ud og rejse kan jeg måske godt tvivle på - da vi jo skal spare sammen til "baby"... MEN vi indsætter da hver 14 dag penge på "ferie-kontoen"... Så måske manse giver mig en ferie i fødselsdags gave igen ;)

Så skal i da bo på min onkels campingplads ikke? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal i da bo på min onkels campingplads ikke? :D

Vi skal bo i sommerhus så tror jeg ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal bo i sommerhus så tror jeg ikke ;)

Ej hvor ærgeligt- han er nu ellers ret hyggelig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor ærgeligt- han er nu ellers ret hyggelig :biglove

Har lige bestilt sommerhus for 14 dages tid siden.. og det er nu meget pænt... ikke lukseriøst - men heller ikke primitivt ;)

Er der noget specielt vi skal opleve på Bornholm så?? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har vi slet ikke snakket om endnu, men nu hvor jeg ikke har abejde fra 1. februar tror jeg ikke, at der bliver råd til noget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har vi slet ikke snakket om endnu, men nu hvor jeg ikke har abejde fra 1. februar tror jeg ikke, at der bliver råd til noget :(

I Kan campere på vores græsplæne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja vi regner med at vi skal på ferie i år. Vi har nemlig alletideres mulighed. Så hvis alt går vel, så skal vi en tur til Kenya. Min kusine og hendes mand er jo dernede og bor i forbindelse med deres adoption, så vi kan bo hos dem. Så det eneste vi skal betale for er lommepenge og flybiletterne

Wow det lyder fedt - er sk*de misundelig :lol Vil SÅ gerne opleve Kenya ;) Men det når jeg nok engnang :lolhit Håber at alt går vel, så i kan komme afsted ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Kan campere på vores græsplæne ;)

Ja det lyder rigtig hyggeligt og vi har et stort telt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det lyder rigtig hyggeligt og vi har et stort telt ;)

Så er det da bare det i gør ;)

Thihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER