Guest Mul

1. lægebesøg

8 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har i dag været til 1. lægetjek som gik rigtig fint, skal dog lige ringe til lægehuset i morgen, da der var udsving i min urin, så de tjekkerden lige for blærebetændelse.

Nå men, jeg er jo helt sikker på at jeg er 9 uger henne da jeg er blevet insemineret :) Min læge kiggede på mig og sagde, hvor langt var det du var henne!! Hun har en mistanke om at der kan være tvillinger!!! :o Vidste sgu ikke helt om jeg skulle grine eller græde! Som hun sagde, hun kan tage fejl, men hun var sådan set temmelig sikker, da min livmoder har størelse som om jeg er i 12. uge!!!

Nu må vi vente og se til d. 13. november hvor jeg skal til nakkefoldsscanning :)

:kram Heidi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej Puha det en længe at vente på at vide hvor mange du skal have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uha, det er da spændende! Ellers koster en hurtig 2D scanning jo ikke meget hvis det er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager en hurtig scanning i dag. vi har brug for at vide besked! Nu har jeg jo født 2 gange tidligere, så mon ikke det bare er derfor livmoderen er større?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende, håber det gik godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

alt er fint og der er kun 1:-) hvor er der sket meget på knap 2 uger, nu kan man se det er en baby:-)Fedt sted vi var til scanning, det er ikke sidste gang vi har været der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

alt er fint og der er kun 1:-) hvor er der sket meget på knap 2 uger, nu kan man se det er en baby:-)Fedt sted vi var til scanning, det er ikke sidste gang vi har været der.

Så tabte jeg lige en flaske rødvin til Mor :lol Men dejligt i har fået vished.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER