bettyboop1984

Parkering til barnedåb

11 indlæg i dette emne

Hej.

Vi er ved at finde ud af, hvad vi gør til babys barnedåb. Vi har fundet en lækker restaurant i Odense centrum, men det koster at parkere i nærheden af restauranten. Kan vi tillade os det, eller skal vi hellere holde den søndag så folk kan parkere gratis? Man skal betale indtil kl. 14.

Hvad med dilemmaet med hvis de ikke kan finde en p-plads? Vi holder barnedåben den første lærdag i marts.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Barnedåb en lørdag det troede jeg ikke man kunne er det i kirke ???

Men med parkering så synes jeg godt i kan det ( vi har været til konfirmation hvor man skulle betale parkering )

Jeg ville personligt ikke have noget i mod det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kirke vi vil bruge har lørdags dåb den første lørdag hver måned, det er lidt smart:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes da 100% sagtens I kan tillade jer det. Det er jo ikke jeres ansvar, hvordan folk vælger at komme frem, og hvis der til og med kun er betaling til kl. 14... Men jeg tror jeg ville skrive i invitationen et eller andet sted, at man skal være opmærksom på, at man skal betale for parkering - så kan folk jo vælge, om de hellere vil tage bussen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holdte det også en lørdag, tror det er mere og mere normalt ;)

Jeg ville gøre folk opmærksom på at der er betalingspakering, så kan man fx køre sammen (Man har jo en tendens til at køre måske 2 afsted).

Hvis der "kun" er betaling til kl 14, er det jo max 3 timers betaling..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke rynke på næsen over at skulle betale for parkering. :) Sådan er det jo, når det er i centrum af de større byer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi holdte Johans dåb en lørdag og på en cafe, hvor man også skulle betale for parkering.. Heldogvis for vores gæster i bil, lå cafeen i gå afstand fra kirken, så de kunne lade deres biler stå ved kirken, hvis de ville det.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ville ikke engang skrive noget om parkering i invitationen, dem der er vant til at køre bil ved også godt, at man

1) skal betale for at parkere

2) måske skal lede efter en plads, så man kører lige 10 min før for at være sikker på at komme til tiden

:balloons

Og ja selvfølgelig kan man tillade sig at pålægge sine gæster en parkeringsbillet - det er der ingen, der vil rynke på brynene over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kirke vi vil bruge har lørdags dåb den første lørdag hver måned, det er lidt smart:)

Snedigt håber at de begynder på det i vores kirke ;) vi vil gerne holde dåb for den næste en dag folk ikke skal på arbejde dagen efter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke engang skrive noget om parkering i invitationen, dem der er vant til at køre bil ved også godt, at man

1) skal betale for at parkere

2) måske skal lede efter en plads, så man kører lige 10 min før for at være sikker på at komme til tiden

:balloons

Og ja selvfølgelig kan man tillade sig at pålægge sine gæster en parkeringsbillet - det er der ingen, der vil rynke på brynene over.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER